افزایش شهرستان‌های در وضعیت قرمز کرونایی در خراسان جنوبی

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از افزایش شهرستان‌های در وضعیت قرمز کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین بروزرسانی نقشه کرونایی کشور ۳ شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: طبق آخرین بروزرسانی نقشه کرونایی کشور، ۳ شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. شهرستان‌های سرایان و قائنات در وضعیت قرمز قرار گرفتند و شهرستان فردوس نیز که تا پیش از این در وضعیت قرمز قرار داشت، در همین وضعیت باقی ماند.

وی افزود: ۴ شهرستان بشرویه، بیرجند، درمیان و سربیشه نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند این در حالی است که سربیشه که پیش از این تنها شهرستان استان بود که در وضعیت آبی قرار داشت.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اظهار داشت: شهرستان‌های زیرکوه، طبس و نهبندان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و خوسف تنها شهرستان استان است که در وضعیت آبی قرار دارد.

شریف زاده گفت: روز گذشته از ۱۲۲ آزمایش جدید کرونا که در استان انجام شد ۶۲ بیمار جدید شناسایی شد .

به گفته دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان در حال حاضر ۸۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۶۸ نفر کرونا مثبتند و از این تعداد ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته یک مورد جدید فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد و تعداد فوتی‌ها به یک هزار و ۴۶۲ نفر رسید.

شریف زاده بیان کرد: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۸۷ هزار و ۷۲۲ نفر واکسن نوبت اول، ۵۳۲ هزار و ۲۲۴ نفر واکسن نوبت دوم، ۲۲۳ هزار و ۸۷۲ نفر واکسن نوبت سوم و ۷ هزار و ۲۴۴ نفر واکسن نوبت چهارم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید   از امروز؛ مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی آغاز شد

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها