دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی و ایجاد خدشه در امنیت جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رشد جامعه در رعایت قانون است گفت: دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی و ایجاد خدشه در امنیت جامعه است تا به ما ضربه بزند.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در نشست بصیرت افزایی کارکنان فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه رشد جامعه در رعایت قانون است اظهار داشت: همه کسانی که در اجرا و نظارت بر قانون زحمت می‌کشند خیلی ارزشمند هستند. خداوند به شما توفیق داده که نظارت بر اجرای قانون شغلتان است و کسانی که نمی‌فهمند را باید با منطق متوجه برکات قانون کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به طرح مسئله حجاب اجباری گفت: حجاب اجباری نیست بلکه قانونی است که باید رعایت شود لذا کسانی که می ‌فهمند از این قانون استقبال می‌کنند و مسلماَ برای کسانی که نمی‌فهمند قانون باید جبری باشد تا اجرا شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: برخی افراد چقدر باید موجود بی تفاوتی باشند که وقتی از برکات و امتیازهای قانون در جامعه استفاده می‌کنند اما نوبت به خودشان که می‌رسد، می‌گوید فلان قانون را قبول ندارم.

عبادی با بیان اینکه بی توجهی بر مسئله قانون هم سایه می‌افکند و جامعه نسبت به برکت قانون در غفلت محض است عنوان کرد: تمام وزارتخانه‌هایی که شبانه روز تلاش می‌کنند یا کارگر زحمتکشی که جاده می‌سازد و نیرویی که در هوای گرم اهواز و زمستان سرد کردستان نگهبانی می‌دهد براساس قانون این کارها را انجام می‌دهند و همگان از قانون بهره می‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از مقدس‌ترین موضوع‌ها در جهان هستی و عالم، قانون است افزود: انسان اگر در قانون انسانیت قرار بگیرد استعدادهای نامتناهی او به بار می‌نشیند و صفت خدایی پیدا می‌کند اما در غیر این صورت تبدیل به حیوانی درنده می‌شود.

بیشتر بخوانید   یک میلیارد و 854 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی مصرف شد

وی ادامه داد: فرق بین انسان کامل و ناقض همان مسئله رعایت قانون است و فرق حقیقی بین وحشی‌گری و تمدن به معنی صحیحش همین است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها