مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی: خبرنگاران سربازان جنگ نرم اقتصادی هستند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران سربازان جنگ نرم اقتصادی هستند.

به گزارش “پیام خاوران“؛ در متن پیام مهدی پارسا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: شأن و منزلت خبرنگاران ، طلايه داران راستين خدمت به نظام خبر رساني در جمهوري اسلامي ايران بدان جهت است كه همواره سعي بر آن داشته اند با تلاشي وافر ، جهان را با هاله اي از قداست در هم آميزند ، تا آنچه را كه عرضه مي دارند ارزش خدايي به خود گيرد.

روز خبرنگار تداعي گر ياد و خاطره شهيد عرصه اطلاع رساني ” محمود صارمي ” مي باشد كه با خون خود حيات تازه اي به عزت خبرنگاران بخشيد.

اين روز بزرگ و غرور آفرين را با گراميداشت ياد و خاطره آن شهيد بزرگوار به شما و تمامي همكارانتان در عرصه خبر و اطلاع رساني ، تأثير گذاران و سخت كوشان رسانه كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي گام برمي داريد و با مجاهدت بي بديل خويش آثاري ماندگار را بر جاي مي گذاريد تبریک عرض مي نمايم .

در همين راستا تلاش صادقانه و مؤثر تان در انعكاس اخبار جامعه صنعتی استان خراسان جنوبی را كه در خور ستايش و اكرام بسيار است را مي ستايم و برايتان در ادامه اين راه دشوار آرزوي موفقيت و پيروزي دارم و اميدوارم خبر ظهور حضرت ولي عصر(عج) كه روزي تيتر جاودانه تمام اخبار جهان است را به چشم خويش ببينيم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی بر ریل کاهش نرخ بیکاری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها