رئيس سازمان جهاد كشاورزی خراسان جنوبی: رسانه‌ها در ايجاد عزم ملي و كمك به ارتقای قدرت ملی نقش مهمی ایفا می‌کنند

رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي گفت: رسانه‌ها با ايجاد عزم ملي و كمك به ارتقای قدرت ملی در جهت پيشبرد صحيح امور در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای مقتدرانه علیه دشمن ایستاده‌اند.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی جعفری در پيامی فرارسيدن “روز خبرنگار” را تبریک گفت.

در متن پیام رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي آمده است: خبرنگاران لحظات نابودشدني و زوال يافتني را تثبيت و ابدي مي‌كنند. آيت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

رشد و توسعه فناوري هاي نوين ارتباطی و پيدايش نسل جديدي از رسانه‌ها و شبكه‌هاي خبری، لزوم ايجاد همگرايی و استفاده از ظرفيت‌های روشنگری و اطلاع‌رسانی را در جوامع ايجاد نموده است. با بررسی نقش حساس و تعيين كننده رسانه‌های داخلي در برابر هجمه سياست‌ها و    دسيسه‌هاي خصمانه دشمنان قسم خورده ایران به ويژه در امر توليد مايحتاج عمومی و تامين غذا، ارزش و جايگاه رفيع جامعه خبری و رسانه‌ای كشور پديدار می‌گردد.

بی‌ترديد طراحی جريان مبتنی بر ادراک، تفكر و تعقل همراه با آگاهي و رويكرد مقابله با تهديدهاي بيگانگان براي ايجاد سد محكم دانايي و هوشمندي ملي را مي‌توان از اولويت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برشمرد.

امروزه مي بايست با ايجاد عزم ملي و كمك به ارتقای قدرت ملی در جهت پيشبرد صحيح امور، در برابر شیطنت‌ها، خباثت‌ها و تحرکات امنیتی، اقتصادی به ويژه در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن مقتدرانه ايستاد و از حيثيت كيان اسلامی دفاع نمود. اين در شرايطي است كه کشور  با انجام جراحي بزرگ اقتصادي و اجراي طرح مردمی‌سازی و توزيع عادلانه يارانه‌ها بيش از هر زمان ديگر نيازمند استفاده از حداكثر توان در عرصه نقش‌آفرینی‌های رسانه‌ای و خبری سازنده و امیدآفرین است.

اينجانب ضمن عرض تسليت ايام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید عرصه خبر و رسانه علی‌الخصوص شهید والا مقام محمود صارمی، فرارسيدن ١٧ مرداد ماه “روز خبرنگار” را به خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه به ویژه جامعه خبری حوزه کشاورزی استان تبريک عرض می‌نمايم.

بیشتر بخوانید   خبرنگاران در جنگ نرم و جهاد تبیین به مجاهدت پرداخته و به مردم امید می بخشند

اميد است همچون گذشته با پيروی از راه معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره)، به‌کارگیری رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همدلی و همراهی، در جهت آبادانی، استقلال و اجراي برنامه‌ها و سياست‌های “دولت مردمی، ايران قوی” گام برداریم.

انتهای یام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها