مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی:پیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان امور مالیاتی با همراهی اصحاب رسانه رقم خورد

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از همراهی و حمایتهای بی دریغ خبرنگاران درپیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان امور مالیاتی خصوصاً پیاده سازی نظام هوشمند مالیاتی قدردانی کرد .

به گزارش ” پایگاه خبری ” پیام خاوران ”  متن پیام جعفر احسانی مهر مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار به این شرح است.

 

بسمه تعالی

قال رسول الله (ص): ان الحسین(ع) مصباح الهدی و سفینه النجاه

امتداد قیام عاشورا و زنده نگه داشتن راه سعادت بخش امام حسین(ع)، محصول روشنگری، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی حق طلبانه حضرت زینب کبری(س) و امام زین العابدین(ع) است که تمام توطئه های یزیدیان زمان را برای از بین بردن اسلام ناب محمدی(ص) نقش بر آب کرد و چشمه های جوشان ایثار و مقاومت و جهاد در برابر ظلم را در تمامی اعصار برای رسیدن به آزادی و آزادگی واقعی، قوام بخشید.

به حق باید گفت مصادف شدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی(ع)، نقطه عطفی است که انشاء الله باانسجام و اتحاد همگانی در انجام فریضه جهاد تبیین، توطئه ها ، دسیسه ها و هجمه های استکبار جهانی و دشمنان در تمامی زمینه ها خنثی و زمینه ظهور و فرج منجی عالم بشریت به زودی محقق گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهداو ایثارگران، فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را خدمت اصحاب رسانه و تمامی خبرنگاران  و فعالان عرصه خبرتبریک و تهینت عرض نموده و از همراهی و حمایتهای بی دریغ جهت پیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان امور مالیاتی کشور و اداره کل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی خصوصاً پیاده سازی نظام هوشمند مالیاتی، پیگیری مسائل و مشکلات فعالان محترم اقتصادی و  تأمین بخش مهمی از درآمدهای جاری و عمومی جهت توسعه  پایدار استان تقـدیر و تشکر می نمایم.

بیشتر بخوانید   افزایش دو برابری اعتبارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی

به حرمت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، از خداوند متعال، صحت و سلامت ، بهروزی و توفیق ادامه مسیر پرافتخار و سعادت بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  برای همگان آرزومندم.

جعفر احسانی مهر

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها