نظام رتبه بندی در راستای حرفه ای گری رسانه های خراسان جنوبی اجرا می شود/ پیشنهاد تشکیل اورژانس رسانه در حوادث

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از نظام رتبه بندی وسطح بندی در راستای حرفه ای گری رسانه های خراسان جنوبی خبر داد وگفت: گفتمان رسانه های استان، گفتمان انقلاب وتوسعه استان است.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، علی فرخنده در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز بیرجند در مسجد جامع المهدی (عج) اظهار داشت: این استان از دیرباز درحوزه رسانه ظرفیت غنی داشته که حاصل آن پرورش نخبگان و بزرگان علمی ورسانه ای از جمله پروفسور معتمد نژاد پدر علم ارتباطات است.

وی با قدردانی از حمایت های جدی و مطلوب استاندار خراسان جنوبی درحوزه رسانه ای تصریح کرد:در جلسه روز گذشته استاندار با فعالان رسانه ای استان دستاوردهای خوبی حاصل گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه در دنیای غرب وامپراتوری رسانه ای به سرکردگی امریکا وجود دارد این است که تمام تلاش وتوان وسرمایه گذاری جدی خود در منابع انسانی ومالی وامکانات تجمیع کرده اند تا جای شهید وجلاد در نگاه مومن انقلابی ایران وجهان اسلام را تغییر دهند.

تضعیف جوان انقلابی اهداف شوم دشمن

وی افزود: تلاش غرب با ابزار پیش برنده رسانه ای به دنبال آن هستند عملیات روانی سوئی در جوامع اسلامی وآزادیخواهان عالم وایران اسلامی پررنگ جلوه دهند تا در نبرد امروز که نبرد اراده ها است با تضعیف جوان انقلابی به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن هر روز به دنبال نکته کوچک است تا آن را برجسته کند ونگاه کلان را ازجوان انقلابی ما بگیرد و وی را درگیر جرئیات کند.

وی اظهارکرد: روند انقلاب اسلامی در۴۲ سال گذشته هم پیش رونده گی وهم پیش برندگی در عالم داشته ودارد.

فرخنده بااشاره به سرمایه گذاری دشمن در کار رسانه ای گفت: رسانه های غرب برای رسیدن به اهداف خود سالانه بالغ بر۹۷۹ میلیون دلار در امور رسانه ای هزینه می کنند وهیچگاه آنان بدنبال رفع مشکلات مردم نیستند ونخواهند بود.

بیشتر بخوانید   رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی: نقش مـوثر معلمان در رشد افکار عمومی و ارتقای نیروی انسانی جامعه بی بدیل است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برای سانسور وتقطیع اخبار سالانه ۳۰ میلیون دلار علیه ایران هزینه می کند گفت: تکلیف ما در این نبرد اراده ها آن است که امید را در دل جوانان ایرانی بکاریم.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال پمپاژ نا امیدی وتضعیف زن ومرد جوان انقلابی ایران و استفاده ابزاری از رسانه است گفت: اینجاست که حساسیت جایگاه رسانه وتوجه به نیرو های رسانه ای وخبرنگاران ارزش واهمیت والایی پیدا می کند.

فرخنده با اشاره تاکید رهبر معظم انقلاب دربیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه نخستین وریشه ای ترین جهاد را ۲ اصل برشمردند و آن را بر دوش جوانان گذاشتند که اولین جهاد این است که نهال امید در خود ودیگران بکارید واین تکلیف رسانه ها است تا جریان سازی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را دومین تکلیف در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد واظهار کرد: با منطق ودلیل وتجربه تاریخی نظام غرب وسلطه انتهای آن بن بست است .

فعالیت۱۴۰رسانه درسطح استان

وی با قدردانی از تلاش وزحمات فعالان عرصه خبر ورسانه اظهار داشت: فعالیت۱۴۰رسانه درسطح استان، ظرفیت خوبی در مجموعه رسانه ای خراسان جنوبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از نظام رتبه بندی وسطح بندی در راستای حرفه ای گری رسانه های خراسان جنوبی خبر داد وگفت: گفتمان رسانه های استان، گفتمان انقلاب وتوسعه استان است.

فرخنده بااشاره به اهمیت اطلاع رسانی گفت: همانگونه که در حوادث اورژانس وهلال احمر دراولین فرصت در کنار حادثه است، خبرنگاران و رسانه هم باید در اولین لحظات حادثه در محل حاضر باشند و بر این اساس ،پیشنهاد تشکیل اورژانس رسانه در حوادث ضروری ومورد درخواست است.

بیشتر بخوانید   تردد بیش از 5 میلیون و 500 هزار وسیله نقلیه در محورهای خراسان جنوبی ثبت شد

حمایت مردم ومسئولان استان از دفاتر سرپرستی رسانه های کشوری

وی بااشاره به اینکه رسانه ها پل ارتباطی مردم هستند افزود: مردم مطالبه گری خود از سوی رسانه ها انجام دهند ومسئولان عزیز هم آنچه اقدام گره گشایی ورفع موانع می کنند صادقانه از طریق رسانه ها به مردم انتقال دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بر حمایت مردم ومسئولان استان از دفاتر سرپرستی رسانه های کشوری در خراسان جنوبی تاکید کرد وگفت: مردم ومسئولان با خرید واشتراک روزنامه های کشور در استان ،در توسعه اشتغال و اقتصاد رسانه ای استان سهیم باشند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها