استاندار استان خراسان جنوبی از پروژه‌های تامین زیرساخت برق اراضی مسکن ملی شهرستان بیرجند بازدید کرد

استاندار خراسان جنوبی با هئیت همراه از پروژه تامین برق نهضت ملی مسکن واقع در زعفرانیه و همچنین سایت ۲۷ هکتاری شهرستان بیرجند بازدید کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر در حاشیه این بازدید اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم و به منظور تسریع در عملیات آماده سازی این واحدها، پروژه تامین زیر ساخت برق این اراضی در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار گرفت و در ۸ فاز واقع در سایت زعفرانیه و ۲۷ هکتاری بیرجند انجام شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی اعتبار لازم برای این پروژه ها را حدود ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای اجرای عملیات تامین زیر ساخت های برق نهضت ملی مسکن سایت های مذکور، ۷٫۵ کیلومتر شبکه فشارمتوسط،  ۴٫۵کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۴ ترانس احداث شده است.

وی شرکت برق استان را جز شرکت های پیشرو در امر تامین برق پروژه مسکن ملی در سطح کشور معرفی کرد و گفت: عملیات تامین زیرساخت این اراضی از ابتدای تیرماه امسال آغاز و با سرعت و دقت کافی در مدت یک ماه آماده بهره برداری شده است.

دادگر به انجام این پروژه ها در سایر شهرستان های استان نیز اشاره و افزود: در شهرستان طبس نیز تامین برق نهضت ملی مسکن در ۱۰ فاز و با احداث ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۹ ترانس به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هزاران فایده از خارشتر خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها