یک هزار و ۶۱۲ نفر از جمعیت روستایی خراسان جنوبی از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ساخت و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۵۰ کیلومتر را در دهفته دولت داریم که با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و ۶۱۲ نفر جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی این اداره کل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه در نقاط مختلف استان با اعتبار ۲ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۳ پروژه افتتاح و بهره‌برداری و ۴ پروژه نیز عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می‌شود که ۴۷ پروژه مربوط به حوزه راهداری و ۱۰ پروژه در حوزه راه روستایی خواهد بود.

جلال زاده افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های نوسازی و بهسازی، لکه‌گیری و روکش راه، تعمیر پل‌ها و ابنیه راه، روشنایی، اصلاح و ایمن سازی راه، احداث راه روستایی و… به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: از مهمترین پروژه‌های مورد بهره‌‌برداری در این هفته ساخت و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۵۰ کیلومتر است که با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و ۶۱۲ نفر جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: لکه گیری، و روکش آسفالت محور سربیشه – نهبندان به طول ۱۰ کیلومتر ، رفع ۲ آبنما و تبدیل آن به پل و اجرای عملیات روشنایی در دو شهرستان نیز از جمله دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   در گام دوم انقلاب باید تعارفات را کنار گذاشت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها