پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت روز پزشک

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای سلامت به خصوص شهدای گرانقدر استان خراسان جنوبی، گفت: همت ایثارگرانه پزشکان برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم اجری عظیم و پاداشی بزرگ نزدخداوند متعال دارد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، متن پیام مهدی دادگر رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است:

 هوالشافی

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ یَا طَبِیبَ مَنْ لا طَبِیبَ لَهُ

یکم شهریورماه، سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سی

نا ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین روز برای گرامیداشت پزشک و تقدیر و تشکر از همت والای زحمتکشان و دلسوزان عرصه سلامت می باشد.

در حالی که چندین سال از همه گیری ویروس کرونا در کشور عزیزمان می گذرد، در این مدت همه ما شاهد فداکاری ها و از خود گذشتگی همه جهادگران عرصه سلامت به خصوص جامعه پزشکی بوده ایم. لذا روز پزشک فرصت مغتنمی است برای تقدیر از سپید جامگانی که با علم و دانش و در اوج فروتنی، به کمک و یاری بیماران شتافتند و شجاعانه، با تمام توان و دانش گام به میدان مبارزه با بیماری کرونا گذاشتند و برای حفظ سلامت آحاد مردم و بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور، کوشش بسیار کردند.

اینجانب به نمایندگی از همه تلاشگران صنعت برق استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافع سلامت که با ایثار و ازخودگذشتگی برگرفته از مکتب عاشورایی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند، روز پزشک را به تمامی پزشکان توانمند به خصوص پزشکان شاغل ومعتمد این شرکت که با سعه صدر، و تلاش و همت مضاعف برای تامين سلامت هموطنان وکارکنان این شرکت در اقصی نقاط استان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون و سلامتی را برای همه آنها مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید   بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه هفته دولت در زیرکوه

امید است در سایه عنایات حضرت حق همواره موفق وکامروا باشید.

 

مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها