پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت صنعتی طبس بهره‌برداری شد

آئین بهره‌برداری پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت صنعتی طبس با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال صبح امروز همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام شد.

به گزارش “پیام خاوران“، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در این مراسم شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگوی مدیریت صحیح و عدالت‌محور و انقلابی برشمرد و گفت: هرچند عمر دولت شهید رجایی کم‌بود اما بیشترین دست‌آورد اخلاقی و مدیریتی برای کشور داشت.

جواد قناعت توجه عادلانه دولت آیت‌الله رئیسی به کل کشور را قابل تقدیر برشمرد و گفت: برخی استان‌هایی که در شاخص‌های توسعه عقب مانده‌اند به طور خاص مورد عنایت دولت سیزدهم است و این کمبود و عدم توسعه را باید کسانی پاسخگو باشند که بیش از ۳۰ سال مدیریت اجرایی کشور را عهده‌دار بودند.

نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: حدود ۳۶ سال کشور در مدیریت یک جناح خاص بوده که تا امروز ارزش پول ملی ایران را کاهش دادند و وضعیت معیشتی مردم را به این روزهای سخت رسانده‌اند که دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی به شدت برای اصلاح امور تلاش می‌کنند.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور؛ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به عنوان سه مرکز حساس اقتصادی کشور سالهاست تحت مدیریت تفکر لیبرالی بوده و در‌ واقع باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند و در همین صنعت برق برای شهرستان طبس؛ پست برق ۱۳۲ و ۴۰۰ در دولت دهم و پست ۱۳۲/۲۰ برق صنعتی در دولت سیزدهم بهره‌برداری می‌شود که در هر دو دوره مدیریت تحت تفکر انقلابی است.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دست‌آوردهای امروز صنعت برق و آنچه در حوزه‌های صنعتی؛ معدنی؛ راه‌ها و بهداشت و درمان و … به دست آمده نتیجه پیگیری جدی و‌ دلسوزانه حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل ارکان دولت در استان خراسان جنوبی است و اگر امروز راه‌های ما ضعیف واقع شده و کمبود در‌ حوزه‌های مختلف داریم؛ کسانی باید پاسخ بدهند که اداره کشور در ۸ سال گذشته و ۳۶ سال مدیریت لیبرالی را عهده‌دار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید   مراکز آموزشی نیروی انتظامی جوانان را برای دفاع از جامعه بیدار می‌کند

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از پیگیری‌های جدی برای توسعه زیرساخت‌های برق و آب در راستای توسعه صنعتی شهرستان طبس خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی از همدلی و تعامل بسیار خوب در مجموعه دولت تحت مدیریت دکتر قناعت قدردانی کرد و افزود: خبر خوش انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی و شهرستان‌ طبس به زودی گوش همشهریان خواهد رسید و سفر دوم آیت‌الله رئیسی به استان نیز دست‌آوردهای خوبی خواهد داشت که نیازهای شهرستان‌های غرب استان به طور جدی پیگیری می‌شود.

امام‌جمعه طبس نیز در این برنامه از نگاه عدالت‌محور و مدیریت انقلابی استاندار خراسان جنوبی قدردانی کرد و گفت: شأن مسئولان در بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ خدمتگزاری مردم است و نوکری آنها یک افتخار است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر محمدی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها دارای رشد فزاینده هستیم و امروز شاهدیم که ۹۹/۵ درصد کشور از نعمت برق برخوردار هستند که انجام و بیان اینگونه خدمات موجب امیدآفرینی و در راستای تحقق جهاد تبیین است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت امسال ۱۴۶ پروژه در دست افتتاح و کلنگ‌زنی‌ است که ۷ پروژه عمده آن با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام محمدی امام‌جمعه طبس و قناعت استاندار خراسان جنوبی انجام می‌شود.

رحیمی ضمن درخواست تسریع در راه‌اندازی پست دیهوک از دادگر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی و ابراهیم‌آبادی‌ مدیر‌امور برق جنوب کشور برای توجه ویژه به شهرستان و از سحرخیز مدیر امور برق طبس برای پیگیری اعتبارات قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید   ساختمان مدیریت توزیع برق شهرستان خوسف افتتاح شد+ عکس

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها