مسئولان شرکت برق خراسان جنوبی با خانواده شهید عربی آیسک دیدار کردند

به مناسبت هفته دولت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاونان شرکت، مشاور مدیر عامل در امور بانوان، مدیر دفتر روابط عمومی و جمعی از پرسنل با حضور در منزل شهید عربی با خانواده ایشان دیدار کردند.

به گزارش “پیام خاوران” ، مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای سرافراز انقلاب و دفاع مقدس به خصوص شهید بزرگوار علیرضا عربی، اظهار داشت: شهیدان بزرگترین نعمت در جمهوری اسلامی هستند و همه ما باید این گوهران گرانبها را الگو در کار و زندگی خود قرار دهیم تا به رستگاری و سعادت برسیم.

وی با تبریک هفته دولت و اشاره به دو شخصیت بزرگ انقلاب یعنی شهید رجایی و باهنر، افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم که با فداکاری و ایثار خود آسایش و رفاه را برای ما فراهم آوردند و همواره در هر پست و مقام که هستیم باید در مقابل این عزیزان احساس مسئولیت کرده و طوری رفتار نکنیم که شرمنده آنها باشیم.

در ادامه شوکتی راد مسئول امور ایثارگران شرکت حضور فرزند این شهید به عنوان همکار در شرکت برق استان را مایه افتخار برای این مجموعه دانست و گفت: در شرکت توزیع برق استان ۸ فرزند شهید و ۵ برادر شهید مشغول به کار هستند که حضور این افراد مایه خیر و برکت زیادی برای صنعت برق استان بوده است.

معاون منابع انسانی شرکت تجلیل از خانواده شهدا را کمترین کار در مقابل عظمت کار آنها دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای شاغل در شرکت برق استان جز برنامه های این مجموعه بوده که هر سال و در مناسبت های مختلف انجام می شود.

شهید علیرضا عربی آیسک از سرداران بزرگ خراسان جنوبی و فرمانده تیپ ویژه شهدا در هشت سال دفاع مقدس بوده که در منطقه مهران، سرهنگ جاسم(داماد صدام) به دست این بزرگوار به هلاکت رسیده و حکومت عراق برای کشته شدن ایشان جایزه تعیین کرد که در نهایت بعد از سال ها رشادت و دلاوری در جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۵ در منطقه آل عمران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

بیشتر بخوانید   آماده باش نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان بشرویه

در پایان فرزند شهید، به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و هدیه ای به رسم یادبود از طرف شرکت توزیع برق استان به خانواده این شهید گرانقدر اهدا شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها