تقدیر از مشترکان کم مصرف برق در استان خراسان جنوبی+عکس

در مراسمی باحضور رئیس خدمات مشترکین مدیریت توزیع برق بیرجند و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان از تعدادی از مشترکان کم مصرف و خوش مصرف تقدیر شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ علی رفیعی تقدیر از مشترکان کم مصرف استان را در راستای اقدامات فرهنگی به منظور تشویق مردم عزیز به مصرف درست برق عنوان کرد و اظهار داشت: به همین منظور از چهار مشترک در استان که با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق در دسته مشترکان کم مصرف قرار گرفته و قبض مصرفی آنها رایگان شده، به قید قرعه قدردانی گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت توطیه نیروی برق استان از حضور عوامل برنامه فاز مثبت شبکه یک سیما در استان و انجام مصاحبه تلویزیونی با این مشترکان خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه ها و مطبوعات به خصوص رسانه ملی به دلیل بالا بودن میزان مخاطب آن، موثرترین راه جهت فرهنگ سازی مصرف برق در جامعه می باشد.

وی به برگزاری پویش ۵=۱ در تابستان امسال اشاره و ادامه داد: در این طرح که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد، به ازای هر یک کیلووات کاهش مصرف نسبت به سال گذشته، معادل ۵ برابر تعرفه آن پاداش به مشترکان تعلق می گیرد که اجرای آن تاثیر به سزایی در کاهش مصرف برق در پیک بار تابستان امسال داشته است.

رفیعی یکی از دلایل عبور موفق از پیک بار تابستان امسال را تبلیغات موثر مدیریت مصرف در جامعه دانست و گفت: با نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه و انتقال آن به نسل های آینده دیگر هیچ نگرانی درخصوص برق که نعمت حیاتی و لازمه زندگی بشر می باشد، وجود ندارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   جاده طبس به یزد حادثه خیزترین محور خراسان جنوبی
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها