آغاز شور عاطفه ها در ۱۲۳۷ پایگاه کمیته امداد استان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و ۲۳۷ پایگاه شور عاطفه ها در استان برپا شده است گفت: این پایگاه ها در سطح میادین اصلی شهرها و فردا در مصلی‌های نمازجمعه دائر است.

به گزارش  ” پیام خاوران “، محمد عرب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در آستانه سال تحصیلی جدید برنامه شور عاطفه ها در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۳۷ پایگاه شور عاطفه ها در استان برپا شده است گفت: این پایگاه ها امروز در سطح میادین اصلی شهرها و فردا در مصلی های نمازجمعه دائر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: در هفته های اول و دوم سال تحصیلی جدید نیز این پایگاه ها در سطح مدارس استان برای جمع آوری کمک های دانش آموزان برپا است.

عرب تصریح کرد: درشور عاطفه های سال گذشته مبلغ چهار میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در استان جمع آوری شد و امسال پیش بینی می شود بیشتر از این مبلغ کمک شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ پایگاه در بیرجند و مابقی پایگاه ها در سایر شهرها وجود دارد ادامه داد: ۲۰ هزار و ۲۰۷ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که این کمک ها به همه دانش آموزان می رسد و تلاش ما این است کمک ها تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ دانشجو و طلبه استان تحت پوشش کمیته امداد هستند خاطرنشان کرد: برای دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه های روزانه کمک هزینه تحصیلی و برای دانشجویان دیگر کمک هزینه شهریه داده می شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۹۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی برپا شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها