مرحله استانی اولین رویداد سواد رسانه‌ای در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی گفت: مرحله استانی اولین رویداد سراسری تخصصی سواد رسانه‌ای با موضوع جهاد تبیین به همت مرکز نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی (نسرا) برگزار می‌شود.

سجاد رضایی در گفتگو با خبرنگار “پیام خاوران“، گفت: مرحله استانی اولین رویداد سراسری تخصصی سواد رسانه‌ای با موضوع جهاد تبیین توسط سازمان فضای مجازی بسیج استان خراسان جنوبی و به همت مرکز نهضت سواد رسانه‌ای این سازمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید آثار خود را تا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه رویداد ارسال کنند افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در یکی از پیام‌رسان‌های سروش، ایتا، تلگرام به شماره ۰۹۱۰۵۴۷۵۶۷۲ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۶۳۲۲۳۶۸۰۷ تماس بگیرند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی بیان کرد: محورهای مسابقه شامل تربیت رسانه‌ای، فناوری‌های نوین ارتباطی، جریان‌شناسی، اقتصاد رسانه‌ای است که متقاضیان می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی، کتاب به دبیرخانه ارسال کنند.

رضایی با بیان این‌که سخنرانی ۶ تا ۸ دقیقه و بدون تدوین و یکپارچه باشد افزود: آثار ارسالی نباید به صورت سفارشی برای ادارات، نهادها و مؤسسات تولید شده باشد و کتابی که در یک سال اخیر چاپ شده و سفارشی برای اداره، نهاد و مؤسسه‌ای نوشته نشده باشد، می‌تواند در مسابقه شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: رویداد کشوری سواد رسانه‌ای در آبان‌ماه سال‌جاری در محورها و قالب‌های بالا برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی تأکید کرد: تمامی آثار دریافتی توسط کارشناسان سازمان فضای مجازی بسیج استان ارزیابی خواهد شد و تولیدات برتر به مرحله کشوری این رویداد راه خواهد یافت.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دمای هوا در خراسان جنوبی تا 10 درجه کاهش می‌یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها