۲۰ هزار کلاس اولی در خراسان جنوبی به مدرسه می‌روند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از حضور ۲۰ هزار کلاس اولی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش  “پیام خاوران“، سیدعلیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۵ دبستان در سطح استان پس از دوسال دوری دانش آموزان به دلیل شیوع بیماری کرونا، صبح امروز پذیرای بیش از ۲۰ هزار شکوفه کلاس اولی شدند.

وی گفت: همان طور که شکوفه‌های درخت برای به ثمر نشستن محتاج مراقبت، نگهداری و نگاهبانی شبانه روزی باغبان است، شکوفه‌های بهاری زندگی نیز برای تبدیل شدن به گل‌های بهشتی نیازمند تعلیم و تربیت صحیح هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: والدین به عنوان اولین معلمان کودک در مسیر تعلیم و تربیت هستند و پس از آنها، معلمان و اولیای  مدارس هستند که مهارت‌های اجتماعی را برای موثر بودن در عرصه اجتماع و حرکت رو به کمال آموزش می‌دهند.

موسوی نژاد تاکید کرد: حرکت رو به کمال  دانش آموزان و اهداف تعلیم و تربیت تنها با تلاش مستمر اولیای  مدرسه تحقق  نمی‌یابد بلکه مشارکت، همراهی و وحدت رویه خانواده هم با در تداوم این مسیر مقدس الزامی است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار دانش آموز پایه هفتمی نیز در ۳۷۰ دبیرستان دوره اول متوسطه استان در روز جوانه‌ها حضور می‌یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: والدین مطمئن باشند و نگرانی نداشته باشند که آموزگاران پایه اول از تخصص لازم برای آموزش برخوردار هستند و مشکلی در امر تحصیل به وجود نخواهد آمد.

وی اظهار داشت: امروز بیش از ۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان اولین تجربه حضور در مدرسه را جشن می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گاردریل های آسیب دیده بر اثر سوانح جاده ای خراسان جنوبی تعمیر و بازسازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها