طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از فردا

طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۰ ، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن در خراسان جنوبی آغاز می شود.

به گزارش “پیام خاوران “، عباس جرجانی اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار، این طرح در مراحل تأمین و توزیع کالا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: نظارت در بخش کالایی مربوط به کالا‌های هدف شامل میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن، حبوبات، نان، لبنیات، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی، پوشاک، کیف و کفش، روغن موتور، مواد شوینده و تایر خودرو خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید

الزام استفاده از ماسک در واحد‌های صنفی خراسان جنوبی

واگذاری ۱۲ محدوده معدنی خراسان جنوبی از طریق مزایده عمومی

 

رئیس سازمان صمت استان خراسان جنوبی همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر بخش خدماتی در ایام نوروز هم گفت: دراین بخش هم نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری ها، رستوران‌های بین شهری، انبار‌ها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی، قالیشویی و… از جمله اولویت‌های نظارتی در ایام نوروز خواهند بود.

جرجانی بیان کرد: در طرح نظارتی گشت‌های مشترک کارشناسی با دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ناظران افتخاری و تشکل‌های تولیدی و توزیعی اجرا می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا تخلفات در این خصوص را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند تا دراسرع وقت و با اولویت رسیدگی شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   شالوده آینده جمهوری اسلامی در بیانیه «گام دوم انقلاب» نهفته است

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها