زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی به صدا درآمد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ دبیرستان نمونه دولتی دخترانه مصلی نژاد در شهر بیرجند به صدا درآمد و ۱۸۵ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش  “پیام خاوران“، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان مصلی نژاد بیرجند برگزار شد اظهار داشت: پس از دو سال آموزش و پرورش غیر حضوری، به واسطه شیوع بیماری کرونا امروز بیش از ۱۸۵ هزار دانش آموزان استان در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۱۳۶ کادر اداری و آموزشی در استان کار تعلیم و تربیت را در پایه‌های مختلف آغاز می‌کنند و ۹ هزار کلاس درس برای حضور دانش آموزان استان آماده‌ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: امنیت و آرامش در فضای جمهوری اسلامی ایران مدیون شهدایی است که در ‌هشت سال دفاع مقدس از همه هستی برای این خاک و ‌بوم گذشتند و تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس بیانگر آن همه رشادتی است که برای تامین این امنیت در مسیر آموزش و پرورش اتفاق افتاده است که باید قدردان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی گفت: جشن شکوفه‌ها نیز روز پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار شد و ۲۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در این استان به مدرسه رفتند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هزینه کرد ۳۰۰میلیونی برای تجهیز نمازخانه مدارس خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها