مراسم تشييع پیکر مطهر “شهید یوسفی “در بیرجند برگزار شد+ عکس

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید “حسین یوسفی هریوند” با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، استاندار ،فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع)وانتظامی خراسان جنوبی ، مسئولان استان و مردم شهیدپرور بیرجند برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ پیکر شهید “حسین یوسفی هریوند” پس از ۳۹ سال بعد از شهادت در عملیات خیبر در سال ۶۲، از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و امروز به زادگاهش بازگشت.

پیکر مطهر شهید “حسین یوسفی هریوند” در عملیات تفحص بعد از ۳۹ سال شناسایی شد. این شهید بزرگوار در عملیات خیبر در سال ۶۲ به شهادت رسید و چند روز گذشته پیکر پاک و مطهر شهید بزرگوار تفحص و شناسایی شده است.

چند روز گذشته در مراسمی خبر شناسایی شهید به مادر بزرگوارش اطلاع‌رسانی شد، به دلیل اینکه شهید “حسین یوسفی هریوند” اهل کرامت بوده و شهید بزرگوار طی چند شب گذشته به مادر خود در عالم خواب خبر بازگشت خود را اطلاع داده بود.

مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز، امروز سوم مهرماه، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

شهید حسین یوسفی هریوند از شهدای دوران دفاع مقدس است که بعد از ۳۹ سال دوری، به آغوش خانواده بازگشت.

این شهید والامقام سال ۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت رسیده و پیکر پاکش با حضور مردم شهید پرور بیرجند تا گلزار شهدای این شهر همراهی شد .

انتهای پیام/

 

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شهدا با اقتدا به مکتب حسینی در این مسیر قدم گذاشتند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها