اخبار ورزشی|برگزاری آیین استقبال و تجلیل از ورزشکاران مدال آور مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور

آیین استقبال از مدال آوران مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با حضورخسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اسلامی معاون ورزش بانوان و اصغری سرپرست معاونت توسعه امور ورزش در محل استادیوم آزادی برگزار شد.

به گزارش “ پیام خاوران “ آیین استقبال از خانمها شخم گر و حسینی مدال آوران مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با حضورخسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اسلامی معاون ورزش بانوان و اصغری سرپرست معاونت توسعه امور ورزش در محل استادیوم آزادی برگزار شد.

در ادامه نیز از این ورزشکاران توسط مسئولین با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.محدثه شخم گر در مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و به عضویت تیم رسید و برای مسابقات جهانی به میزبانی کشور ترکیه اعزام خواهد شد.

همچنین آرزو حسینی نیز، در این دوره از رقابت ها مدال نقره را از آن خود کرده بود.در این آیین چهکندی نژاد و غلامی مقدم روسای گروههای ورزشی، داوطلب و صادقی روسای هیات های ورزشی روستایی و بازی های بومی و محلی استان و شهرستان بیرجند و خانواده های ورزشکاران نیز حضور داشتند.

 

اعلام برترین های مسابقات فریزبی ویژه بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی 

ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری هیات همگانی شهرستان بیرجند ، یک دوره مسابقه فریزبی را همراه با ورزش صبحگاهی برگزار کرد و نفرات برتر معرفی شدند .

نفرات برتر :

معصومه خاتمی از اداره کل ورزش و جوانان استان مقام اول

سمیه مسعود نیا از اداره کل بهزیستی مقام دوم

ناهید کمالی از آموزش و پرورش مقام سوم

 

موفقیت یکی از کارکنان کویر تایر در مسابقات پرورش اندام شرق کشور

بیشتر بخوانید   جلب حداکثر رضایت مشتری در سال رونق تولید ملی در شرکت کویرتایر

مهران محمدی شاغل دراداره تولید شرکت کویرتایر  موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره دررشته بادی کلاسیک دسته قدی ۱۸۰ و مقام سوم و برنزدر رشته بادی بیلدینگ یاپرورش اندام دردسته وزنی ۸۵کیلو گرم در مسابقات پرورش اندام شرق کشور گردید.

 

اعزام تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی به مسابقات استقامت جاده و تایم تریل انفرادی قهرمانی کشور 

مسابقات قهرمانی کشور جاده در رشته استقامت جاده و تایم تریل انفرادی رده سنی جوانان از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ شهریور ماه جاری به میزبانی استان البرز برگزار می شود و تیم دوچرخه سواری استان با ترکیب مهدی صف آرا و سید امیر رضا فضائلی و با سرپرستی حسن برگی به مصاف رقیبان کشوری خود می روند.

 

انتهای پیام/
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها