مشکلات موجود حاصل کم کاری گذشته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی بارها دیده ایم که هرجایی که وظیفه خود را انجام دادیم، باقی‌اش را خدا درست کرده است گفت: مشکلات موجود حاصل کم کاری گذشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با آقای علی خطیبی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: باید معتقد باشیم که امور دست خدا است و این بدان معناست که آنچه از امکانات مادی و معنوی که در اختیار ما است را در وظیفه خود کوتاهی نکنیم و بدانیم که اگر ما در کار بندگی درست انجام شود، خداوند در کار خدایی کم نخواهد آورد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی بارها دیده ایم که هرجایی که وظیفه خود را انجام دادیم، باقی اش را خدا درست کرده اما مشکلات موجود حاصل کم کاری گذشته است، امروز دولت مردمی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام  میدهد، اما دشمنی و فتنه های دشمن هر روز در حال انجام است و در همه این فتنه ها جمهوری اسلامی پیروز میدان است چرا که در میان مسئولین کسانی هستند که به وظیفه خود عمل می کند.

عبادی یادآور شد: توکل نیز بدین معنا است که که انسان به وظیفه انسانی و بندگی خود عمل کند و مطمئن باشد که بقیه اش را خدا کم نمی گذارد.

وی خاطرنشان کرد: چشم و چراغ جامعه اسلامی و انسانی پیشوایان علمی هستند، انسان به گونه ای آفریده شده که از صفر تا صد را باید با علم انجام دهد، پیشوایان علمی بسیار ارزشمند هستند، با همه تحریم ها، دانشمندان کشور در بخش های مختلف امروز در بسیاری از ناب در ردیف کشورهای برتر جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید   تشییع شهدای گمنام در بیرجند با حضور گسترده مردم

بازدید معاون وزیر علوم از پروژه های نیمه تمام دانشگاه بیرجند

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر به خراسان جنوبی از پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه بیرجند بازدید کرد.

علی خطیبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه بیرجند پیرامون پروژه دانشکده ادبیات دانشگاه اظهار کرد: این پروژه جز مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی بوده و حمایت بسیار خوبی از آن شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه بخشی کوچکی از این پروژه باقی مانده است، گفت: در مرحله تخصیص اعتبارات سفر این پروژه کامل خواهد شد.

خطیبی ادامه‌داد: اگر تکمیل پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند نیاز به اعتبار بیشتری داشته باشد تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات متمرکز وزارت خانه به آن کمک کنیم.

وی یادآور شد: انتظار ما از دانشگاه این بود که بر پروژه‌های عمرانی نظارت بیشتری داشته باشد.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: همچنان از دانشگاه انتظار داریم که در برنامه‌های عمرانی آتی نیز نظارت‌های خود را افزایش دهد تا کیفیت کار افزون شود.

احمد لامعی رئیس دانشگاه بیرجند نیز در حاشیه این مراسم گفت: پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند یک پروژه ملی است که تکمیل آن نیازمند ۱۷ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

گفتنی است معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه سالن وزرشی خواهران دانشگاه، پروژه نیروگاه خورشیدی و پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند بازدید کرد و برای تکمیل آن قول همکاری داد.

افتتاح ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند 

بیشتر بخوانید   بازدید 344 گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی

ساختمان جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند نیز قبل از ظهر امروز با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند از پروژه‌های ملی است که از محل اعتبارات ملی همچنین درآمدهای اختصصاصی دانشگاه بیرجند به بهره‌برداری رسید.

اجرای این پروژه با زیربنای ۶ هزار و ۵۲۰ متر مربع از سال ۱۳۸۸ آغاز شد که برای پروژه ساختمان و تجهیز دانشکده ادبیات و علوم انسانی ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه افتتاح این ساختمان گفت: تکمیل این پروژه جزو مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی بوده و حمایت خوبی از آن صورت گرفته است.

علی خطیبی افزود: بخش جزئی از پروژه باقی مانده است که در مرحله تخصیص اعتبارات سفر کامل خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر نیازی به اعتبار مجدد باشد، تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات متمرکز وزارتخانه کمک کنیم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتظار از دانشگاه این بوده که بر فعالیت‌های عمرانی نظارت ‎داشته باشد که این توقع را باز هم داریم و امیدواریم پروژه به‌زودی کامل شود.

وی پس از افتتاح ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی از پروژه‌های خوابگاه دانشجویی شماره یک، سالن ورزشی خواهران، نیروگاه خورشیدی، آزمایشگاه مرجع، آمفی تئاتر دانشکده مهندسی، بوستان شهدای گمنام و موزه اسناد و مفاخر دانشگاه بیرجند بازدید کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها