۱۲۲ تن کالای قاچاق در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی در شهرستان طبس ۱۰۰ تن انواع پارچه و ۲۲ تن بلورجات قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کشف شد. 

به گزارش “پیام خاوران“سردار ناصر فرشید با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی  یزد به طبس به ۶ دستگاه تریلی حمل بار مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از تریلی‌ها ۱۰۰ تن پارچه و ۲۲ تن انواع بلورجات که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش محموله توقیف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مأموران در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرشید، با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان و قاچاقچيان خاطرنشان كرد: شهروندان می‌توانند با ارائه اخبار و اطلاعات خود از طريق تلفن ۱۱۰ به مراكز پليس، در افزايش امنيت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ضارب مامور پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها