ضارب مامور پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: فرد ضاربی که با خودروی شوتی مامور پلیس را زیر گرفته بود به همراه ۶ نفر همدستش در کمتر از ۴۸ ساعت قبل از فرار توسط ماموران جان بر کف پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند.

به گزارش “ پیام خاوران ” به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”حسن شجاعی نسب” اظهار داشت: صبح روز گذشته شخصی با خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در پلیس راه شهرستان سربیشه مامور پلیس را زیر گرفت و به مقصد استان سیستان و بلوچستان متواری شد که در این خصوص دستگیری این عامل شرور به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و شگرد های تخصصی پلیس در ابتدای امر ۲ نفر از همدستان متهم متواری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ساعاتی پیش ماموران پلیس پس از تلاش فراوان و انجام تحقیقات و بررسی های میدانی دقیق، متهم متواری شده را که سابقه حمل و نگهداری مواد مخدر داشته به همراه  ۴ نفر همدستش که قصد داشتند وی را به زادگاهش، استان خراسان رضوی فراری دهند دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به این که در این زمینه ۷ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند؛ تصریح کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که امنیت عمومی جامعه را به خطر می اندازند و با جان شهروندان بازی می کنند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توقیف خودروی سواری با ۴۰ کیلوگرم هروئین در سرایان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها