اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان (ع) در بیرجند برگزار می‌شود

مسئول موسسه مصاف خراسان جنوبی از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان«عج» در بیرجند همزمان با سراسر کشور در عصر امروز خبر داد.

حجت کفاشی در گفتگو با “پیام خاوران ، اظهار داشت: بر آن شدیم  تا باری دیگر جشن ولایت امامت حضرت بقیه الله اعظم «عج» در روز نهم ربیع الاول را مانند هر سال در استان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم تاریخ نهم ربیع الاول را فراموش می‌کنند در حای که این تاریخ آغاز امامت امام زمان(عج) است افزود:  بنا گذاشتیم علاوه بر برنامه‌ای که همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود عصر امروز جشنی را در شهرستان بیرجند با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کنیم.

مسئول موسسه مصاف خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز تخصصی مهدودیت و بنیاد مهدی موعود (عج) در برگزاری این جشن کمک می‌کنند گفت: رسیدن به تمدن مهدوی در جامعه اسلامی هدف و دغدغه نهایی همه منتظران آن حضرت است که برپایی مراسم در این زمینه سبب شناخت بیشتر مردم و به ویژه جوانان با امام زمان(عج) در عصر غیبت می‌شود و زیرساخت‌های ظهور را مهیا می‌کند.

کفاشی افزود: طبق روال سال‌های گذشته اجتماع بزرگ مردمی بیعت مردمی با امام زمان (عج) که مصادف با سالروز آغاز امامت امام زمان است امروز در ساعت ۱۵ در میدان ابودذر بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  سخنران محوری این مراسم  حجت الاسلام فیض ابادی است افزود: این برنامه طبق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

مسئول موسسه مصاف خراسان جنوبی گفت: عید بیعت آغاز امامت امام زمان جزو بزرگترین اعیاد ما شیعیان است که از همه مردم دعوت می‌شود در این برنامه حضور بهم رسانند.

کفاشی اظهار داشت: تلاش خود را برآن داشتیم تا در کنار برگزاری مراسم چند موکب شامل موکب فرهنگی، موکب رسانه و موکب کودک و نوجوان  برپا شود.

بیشتر بخوانید   نارضایتی‌های مردم بیرجند از نمایشگاه ضیافت/ وقتی پاستیل 80 هزار تومانی مایحتاج ضروری مردم می‌شود

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها