اجازه نمی‌دهیم عده‌ای هنجارشکن امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمتگزاری پلیس از نقطه صفر مرز تا عمق کشور است گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم عده‌ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم بزنند.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد با بیان اینکه پلیس حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است اظهار داشت: پلیس جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کف دست گذاشته و شبانه روزی تلاش خواهیم کرد و هرگز اجازه نمی‌دهیم عده‌ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم بزنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری هفته فراجا در سال جاری با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» ادامه داد: اعتقاد داریم که اگر در جامعه‌ای امنیت باشد باید پیشرفت و توسعه هم شکل بگیرد که خوشبختانه با تدابیر فرمانده معظم کل قوا این امنیت را در سطح کشور داریم و باید همیشه خود را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران بدانیم و در جهت رسیدن به اهداف والا گام برداریم.

فرشید افزود: در اعتقادات و باورهای دینی ما است که از معصوم(ع) نقل شده که اگر خداوند برای بنده‌اش خیر بخواهد نیاز بنده‌اش را در دستان او قرار می‌دهد و امروز خداوند را شکر می‌گوییم که این اعتماد را به دست آوردیم که روزانه در سطح کشور بیش از ۳۰ هزار خدمت و مأموریت را در زمینه‌های مختلف انجام دهیم.

وی بیان کرد: با موافقت رهبر معظم انقلاب، ساختار نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی کل ارتقاء یافت و پلیس با این اعتماد مصمم‌تر می‌شود که خدمتگزاری بیشتری به مردم داشته باشد.

دشمن به هدف باطل خود که سقوط نظام است، نخواهد رسید

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: استکبار جهانی از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با به خطر افتادن منافعش، توطئه‌های را بر علیه این ملت اجرا کرد.

بیشتر بخوانید   کشف 755 کیلو تریاک در شهرستان قاین

طالبی افزود: دشمن در دهه اول انقلاب جنگ‌های سخت شامل جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، ترور و هشت سال جنگ نابرابر را با حمایت ۸۵ کشور جهان بر ما تحمیل کرد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح و بسیجیان دلاور در دوران دفاع مقدس درسی را به دشمن دادند که دیگر جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن با درک این موضوع که اعتقاد به ولی فقیه و شهادت طلبی این ملت را شکست ناپذیر کرده است، تهاجم فرهنگی را آغاز کرد.

طالبی گفت: زمانی که دشمن با جنگ نرم به نتیجه نرسید، جنگ هوشمند را بر علیه ملت ایران شروع و تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ایران اسلامی، ادامه داد: در این زمان دشمن با راه‌اندازی جنگ سایبری، تشدید تحریم‌ها، جنگ گروهک‌ها و ایجاد اغتشاشات و آشوب‌ها درصدد بر آمد تا به اهداف خود برسد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون صدها هزار شهید آبیاری شده گفت: هرگز دشمن نخواهد توانست به هدف باطل خود که سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران است، برسد.

طالبی تاکید کرد: هرچند سالانه میلیون‌ها دلار برای رسانه‌های بیگانه هزینه می‌شود اما تا زمانی که مردم پای خون شهدا و اعتقادات خود ایستاده‌اند، برای نظام هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی افزود: تا زمانی که مردم استکبار ستیز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند، هیچ نگرانی از اجرای توطئه‌های دشمن نخواهیم داشت پس باید با هوشیاری به تکلیف خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید   ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیابان زدایی خراسان جنوبی اختصاص یافت

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها