فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری:نیروی انتظامی مظهر مهربانی، رافت و رحمت درجامعه هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری نیروی زمینی سپاه در خراسان جنوبی گفت:نیروهای فداکار و دلسوز انتظامی مابه عنوان حافظان امنیت ، آسایش و آرامش مردم ،هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رافت و رحمت درجامعه هستند.

به گزارش ” پیام  خاوران” سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی در پیامی هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان  فراجا تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

به موازات اینکه اقتدار وصلابت ایران اسلامی در ورای مرزها به اثبات رسیده، درعرصه داخلی نیز امنیت و اقتدار ایران سبب دستیابی به موفقیت های مختلف به واسطه آرامش کشور شده که این امر نیز به جهت تلاش شبانه روزی و درایت نیروی انتظامی محقق شده است و با توجه به ناآرامی های اخیر ،امروز مردم بیش از پیش قدر این آرامش را می دانند که مرهون زحمات شما عزیزان است.

نیروهای فداکار و دلسوز انتظامی مابه عنوان حافظان امنیت ، آسایش و آرامش مردم ،هم مطهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رافت و رحمت درجامعه هستند.

دشمنان قسم خورده اسلام همواره درصدد تضعیف نیروهای مسلح و انتظامی است وبا هوشیاری مردم و ایمان وتوکل شما عزیزان این آرزو را به گورخواهد برد.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درتداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار وعزت نظام جمهوری اسلامی ایران، از فتنه های دشمن سربلند و پیروز ودر کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصورباشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای نیروی انتظامی وشهدای مظلوم نا آرامی های اخیر وتبریک این هفته خدمت شما و خانواده های صبورتان ، اعلام می نماییم دوستان شما درقرارگاه عملیاتی شهید ناصری دربرقراری امنیت در استان تا پای جان درکنار رزمندگان ارتش وناجا از اسلام و انقلاب دفاع مینماید.

بیشتر بخوانید   ذخیره سازی 350 نمونه خون بند ناف در استان

والعاقبه للمتقین
سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری_نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها