اردوی عکاسی ” زرشک در قاب تصویر ” در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره ملی زرشک از برگزاری اردوی عکاسی ” زرشک در قاب تصویر ” خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“محمود مقامی با اعلام این خبر گفت: اولین رویداد اردوی عکس “زرشک در قاب تصویر” با هدف شناساندن این محصول و تأثیر آن در ابعاد مختلف زندگی در مناطقی که این محصول را کشت می‌کنند، می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این رویداد برای ثبت و ضبط عکس خلاقانه با موضوع زرشک در مزارع زرشک استان و روستاهای هدف برگزار می‌شود.

مشاور استاندار در امور روابط عمومی در زمینه شرایط شرکت در این رویداد، با اشاره به اینکه  کمیته اطلاع رسانی جنشواره ملی زرشک خراسان جنوبی، برگزار کننده این رویداد می‌باشد، متذکر شد: تمام عکاسان هنری و خبری استان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

مقامی با تأکید بر اینکه عکاسان برای حضور در این رویداد، باید رزومه فعالیتی ارائه کنند گفت: این رویداد به صورت اردویی در شهرستان ‌ای هدف خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آثار تولید شده در نمایشگاهی برای استفاده عموم عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: به عکس‌های راه یافته به این نمایشگاه، حق التألیف تعلق می‌گیرد.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره ملی زرشک ادامه داد: هر عکاس می‌تواند با ارائه ۱۰ قطعه عکس، در رقابت نمایشگاهی این رویداد شرکت کند.

مقامی با ذکر این نکته که عکس‌ها باید با بالاترین کیفیت خروجی دوربین گرفته شده و بدون  هر گونه خدشه و نوشته برای انتخاب در نمایشگاه ارائه شوند تأکید کرد: حداکثر عکس انتخاب شده برای حضور در نمایشگاه ۲۰ قطعه است که با  نظر هیئت انتخاب، تعیین می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه عکاسان شرکت کننده در رویداد در اولویت برگزاری نمایشگاه هستند گفت: برگزار کننده مجاز است جهت معرفی محصول زرشک، از عکس‌های راه یافته به نمایشگاه، در مجلات، رسانه‌ها و رویدادهای مرتبط استفاده کند.

بیشتر بخوانید   کویرتایر برای نخستین بار در کشور تایر«رینگ۲۰» را تولید کرد

به گفته وی؛ هیئت انتخاب متشکل از سه نفر به ترتیب مسئول کمیته اطلاع رسانی، نماینده دبیر جشنواره و یک عکاس خواهند بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها