مسئولان با پیگیری مسائل اقتصادی برای حل مشکلات تلاش کنند

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین و ارائه حقایق به نسل جوان، گفت: مسئولان با پیگیری مسائل اقتصادی و کنترل فضای مجازی باید برای حل مشکلات تلاش کنند.

به گزارش ” پیام خاوران ”  ، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه که در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجندبا تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، اظهار کرد: یکی از رسالت های انبیاء الهی مسئله هدایت و تزکیه جامعه از آسیب ها و آلودگی هاست تا همه تسلیم خداوند شوند.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین و ارائه حقایق به نسل جوان، گفت: امروز جبهه دشمن علیه جمهوری اسلامی شبیه جنگ احزاب است و امریکا و اسرائیل تجزیه طلب ها و منافقان با صراحت حمایت خود از اغتشاشگران و مقابله با اسلام را اعلام می کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جامعه تحت ولایت خداوند پیوسته به سمت رشد و سعادت حرکت می کند، گفت: اجتناب و مبارزه با طاغوت از دیگر رسالت های پیامبران است و در این زمینه و برای رشد و تعالی جامعه، تشکیل حکومت الهی یکی از ضرورت هاست.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه گاهی نقش دین و رهبری هست اما مردم در صحنه حضور ندارند که حکومت الهی تشکیل شود، افزود: در همین راستا ۱۴ قرن بعد از امام علی(ع) زمینه فراهم نبود تا اینکه انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و حکومت اسلامی در ایران شکل گرفت.

امام جمعه موقت بیرجند بیان اینکه حکومت با سه عنصر اساسی نقش دین، رهبری و حضور مردم در صحنه شکل می گیرد گفت: در مسئله هدایت منطق الهی این است که همه انسانها باید هدایت و حجت بر همگان تمام شود.

بیشتر بخوانید   ضعف شدید زیرساخت‌های ورزش قهرمانی حرفه‌ای در خراسان جنوبی

وی افزود: دشمنان برای مقابله با حق و حکومت الهی از هرچه دارند مایه می گذارند و اختصاص به زمان خاصی هم ندارد؛ نمرود، فرعون، ابولهب، ابوسفیان، اموی ها و بنی عباس و فرعونیان زمان کنونی آنچه در توان داشته باشند برای مقابله با اسلام و حق به صحنه آوردند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز نیز دشمنان هر توطئه و اقدامی از دستشان بربیاید انجام می دهند اما بدانید ما در این آزمایش ها باید از خود، فرزندان و جامعه خود مراقبت کنیم و پیروزی جبهه حق قطعی است.

خطیب جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفته وحدت امت اسلامی، عنوان کرد: یکی از نشانه های نفاق ترس از غیر خداوند است و خوف و خشیت الهی از صفات علما است.

وی با بیان اینکه کسانی که کفر به طاغوت دارند و به ریسمان الهی چنگ می زند مومن واقعی هستند، تصریح کرد: اما کسانی که به خداوند کفر می ورزند زمینه را در خود فراهم کرده که شیطان بر آنان تسلط یابد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی، بیان کرد: امروز امریکا و اسرائیل و سرسپردگان داخلی مظهر طاغوت هستند که از هر فرصتی برای ایجاد فتنه و توطئه بر علیه نظام اسلامی استفاده می کنند.

امام جمعه موقت بیرجند به اغتشاشات روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از توطئه های دشمن سرگرم کردن مسئولان به این قضایا است تا از مسایل اصلی برای پیشرفت کشور غافل شوند.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین و ارائه حقایق به نسل جوان، افزود: مسئولان با پیگیری مسائل اقتصادی و کنترل فضای مجازی باید برای حل مشکلات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید   رفع نقاط فاقد آنتن دهی تلفن همراه در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی پیگیری می‌شود

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه امروز جبهه دشمن علیه جمهوری اسلامی شبیه جنگ احزاب است و امریکا و اسرائیل تجزیه طلب ها و منافقان با صراحت حمایت خود از اغتشاشگران و مقابله با اسلام را اعلام می کنند، افزود: اما مردم ایران با هوشیاری و پشتیبانی از نظام اسلامی همواره حیله و توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها