راه بابی سرود لشکر حق به مرحله کشوری جشنواره فانوس

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از راه بابی سرود لشکر حق به مرحله کشوری جشنواره فانوس خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید کریمیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در خراسان جنوبی برگزار شد.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه سرود لشکر حق در این مرحله از جشنواره موفق به کسب رتبه برگزیده شد، افزود: این سرود در بخش سرود دانش آموزی و همخوانی ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس شرکت کرده بود و توانست به مرحله کشوری راه یابد.

وی بیان کرد: حوزه هنری خراسان جنوبی توانست با اثر سپاه محمد در سال ۹۷ و شهیدالقدس در سال ۹۹ و ابابیل در سال ۱۴۰۰ رتبه های خوبی را در جشنواره فانوس کسب کند.

کریمیان با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات هنری فانوس به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود، ادامه داد: این جشنواره در حوزه های مختلف هنری از جمله فیلم  موسیقی، سرود، تجسمی، نماهنگ و غیره هر سال در دست اجرا قرار می گیرد.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی در زمینه سرود لشکر حق گفت: این سرود به همت حوزه هنری و مرکز آفرینش های هنری بسیج استان در ابتدای سال جاری تهیه و تولید شده است.

کریمیان عنوان کرد: این سرود در زمینه جبهه مقاومت و مرتبط با سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس به صورت دوزبانه فارسی و افغانی تهیه شد و به دنبال تولید نماهنگ آن هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اثر بین المللی «نور رحمت» برای زائران پاکستانی در بیرجند اجرا شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها