تمام شهرستانهای خراسان جنوبی به بالابر گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شد+ عکس

مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی از اضافه شدن سه دستگاه بالابر به ناوگان خودرویی این شرکت و مجهز شدن تمامی شهرستان های ۱۱گانه استان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” ؛ سید علیرضا یوسفی تجهیز ناوگان خودرویی را در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم شریف استان که جز وظایف اصلی این شرکت می باشد، عنوان کرد و اظهار داشت: این سه دستگاه بالابربا اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان خریداری و تجهیز شده که پس از پیاده سازی نظام مدیریت آراستگی(۵s)در اختیار مدیریت توزیع برق شهرستان های استان قرار می گیرد.

وی افزود: با اضافه شدن این سه دستگاه تمامی شهرستان های ۱۱ گانه استان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شده که این اقدام به منظور کاهش خاموشی ها، افزایش رضایتمندی مشترکین، تسریع در خدمات رسانی مطلوب تر و تامین برق پایدار تمامی مناطق استان حتی دور افتاده ترین نقاط انجام شده است.

مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی تجهیز ناوگان خودرویی و عملیاتی را جز برنامه های مهم و اولویت دار این شرکت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد ۴۴ خودرو سبک و ۳۳ خودرو سنگین و جراثقال در شرکت توزیع برق استان به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین در حال فعالیت هستند.

سید علیرضا یوسفی مجهزبودن پرسنل عملیاتی به تجهیزات ایمن و بروز را برای حضور به موقع و افزایش ایمنی ماموریت های این شرکت ضروری دانست و بیان داشت: با حمایت های مدیریت محترم عامل و بودجه اختصاص یافته تامین خودروهای باکیفیت و جدید و تجهیزات مناسب و پیشرفته در دستور کار این واحد قرار دارد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هفتمین مانور اقدام فراگیر تعمیرات شبکه های توزیع در شهرستان طبس برگزار شد+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها