برگزاری همایش پیاده روی خانواده شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی+عکس

به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شرکت توزیع برق استان آنها در منطقه تفریحی توریستی آبشار چهارده بیرجند برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران” مسئول امور تربیت بدنی شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی هدف این همایش را افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین همکاران دانست و آنرا از جمله عوامل موثر در بهره وری و موفقیت کاری آنها عنوان کرد.

علیرضا شوکتی راد توجه ویژه به برنامه و مسابقات ورزشی و فرهنگی را از اولویت های این شرکت بیان کرد و گفت: توجه به سلامتی و روحیه پرسنل جز وظایف سازمان است و سازمانی موفق و پیش رو خواهد بود که کارکنان سالم و با انرژی داشته باشد.

وی از استقبال خوب همکاران از برنامه های ورزشی و فرهنگی برگزار شده در شرکت خبر داد و اظهار داشت: در این همایش که به مناسبت هفته تربیت بدنی و با شعار ورزش ضامن صحت و سلامتی برگزار شد تعداد ۶۰ نفر از همکاران و فرزندان آنها حضور داشتند.

مسئول امور تربیت بدنی شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی برگزاری این برنامه ها را به منظور ایجاد تحرک و پویایی در بین همکاران در محیط کار و زندگی با توجه به حضور طولانی مدت در محل کار، ماشینی شدن زندگی ها و دغدغه ها و مشکلات زندگی های امروزی ضروری دانست.

شوکتی راد افزود: مسابقات شطرنج، تیراندازی و … نیز در هفته های گذشته در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی شرکت با حضور پرشور همکاران و خانواده آنها برگزار شده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم مسابقات ورزشی و فرهنگی بین فرزندان همکار برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مسابقات شطرنج در شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی برگزار شد+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها