چهارمین دوره جشنواره مالک اشتر در بیرجند برگزار شد

ظهر امروز چهارمین دوره شهرستانی جشنواره مالک اشتر برای تقدیر از نمونه‌های ناحیه بسیج و سپاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه بسیج بیرجند در این مراسم گفت: سطح اول جشنوراه مالک اشتر که جشنواره شهرستانی است امروز برگزار و در خلال آن از فرماندهان و مدیران برتر ناحیه بسیج بیرجند پارسال تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

وی افزود: انتخاب اعضای برتر طبق نظر معاونت و نظر نهایی کمیسیون صورت می‌گیرد و در سطح‌های بعدی افراد برتر در استان و کشور معرفی می‌شوند.

فرمانده ناحیه بسیج بیرجند بیان کرد: هم اکنون تمام افراد باید به اندازه تکلیف خود در حد توان عمل کنند و در وضعیت کنونی هر کس در جبهه حق نباشد، مدافع جبهه دشمن است و حد وسطی در این میان وجود ندارد.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: پاسداری و حراست از نظام، وظیفه‌ای بسیار سنگین است که بسیج پای کار برای تحقق آن است.

وی ادامه داد: شناخت راه مستقیم و حق، آماده به کار بودن، شجاعت و قدرت فرماندهی، معنویت، تقوا و تواضع از جمله ویژگی‌های شاخصی است که بسیجیان باید به آن عمل کنند.

یوسفی عنوان کرد: در وضعیت کنونی نا آرامی ها، وحدت رمز اصلی پیشرفت است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در ادامه از خانواده‌ها خواست تا در ابتدا جهاد تبیین را از خانواده و بعد جامعه شروع کنند تا به نتایج واقعی برسند.

در پایان این جشنواره از فرماندهان برتر پایگاه مقاومت بسیج، فرمانده و مسئول پایگاه‌های قشری ناحیه بسیج، واحد‌های برتر دانش آموزی ناحیه بسیج، مدیر برتر حوزه‌های بسیج، مربی و سرگروه‌های برتر حلقه‌های صالحین و گروه‌های جهادی برتر بیرجند تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید   جاده‌های خراسان جنوبی در تسخیر شوتی‌سواران

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها