همایش پیاده روی کارکنان شرکت توزیع برق خراسان جنوبی

به مناسبت روز تربیت بدنی در وزارت نیرو همایش پیاده روی کارکنان شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی در منطقه تفریحی توریستی بند دره بیرجند برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ علیرضا شوکتی راد از برگزاری همایش های پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز تربیت بدنی وزارت نیرو در این هفته و هفته های گذشته خبر داد و اظهار داشت: داشتن روحیه نشاط و شادابی لازمه موفقیت در کار و زندگی افراد است که با ورزش و تحرک محقق می شود.

مسئول امور تربیت بدنی شرکت توزیع برق استان افزود: همه گیری کرونا در دوسال گذشته باعث کم رنگ شدن فعالیت ها و مسابقات ورزشی شده که با کنترل این بیماری و بازگشت وضعیت عادی به جامعه شاهد افزایش این برنامه ها توسط امور تربیت بدنی شرکت هستیم.

وی استقبال همکاران از این برنامه ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: با عنایت به تاکیدات مدیریت محترم عامل مبنی بر افزایش روحیه ورزشکاری در بین پرسنل و حضور پرشور همکاران در برنامه های ورزشی در آینده شاهد افزایش این گونه همایش ها خواهیم بود.

شوکتی راد با تشکر از کلیه همکاران که با حضور به موقع و رعایت نظم و انضباط تجلی گر روحیه همکاری و همیاری در این برنامه ها می باشند، ادامه داد: حفظ سلامتی پرسنل و تقویت روحیه نشاط و شادابی به منظور داشتن سازمانی پویا و سالم از اهداف اصلی برنامه ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی برگزار شده می باشد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جذب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای آبادانی شهرستان درمیان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها