پنج بازارچه فروش محصولات زیست عفیفانه در استان راه‌اندازی می‌شود

بیرجند- معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: پنج بازارچه فروش محصولات زیست عفیفانه جهت دسترسی سهل مردم به این کالاها در استان راه اندازی می شود.

به گزارش “پیام خاوران“،سید علی زمزم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تفاهم و بررسی‌هایی که در سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به خراسان جنوبی انجام شد، در پنج شهرستان خراسان جنوبی بازارچه ملزومات عفاف و حجاب راه اندازی می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این بازارچه‌ها با همکاری بنیاد علوی، فرمانداران و شهرداران راه اندازی می‌شود، بیان کرد: بازارچه‌های محصولات عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در شهرهای بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان و قاین برپا خواهد شد.

زمزم با تأکید بر اینکه امیدواریم با راه اندازی این بازارچه‌ها بخشی از نیاز مردم و بانوان خراسان جنوبی تأمین شود، بیان کرد: در بیرجند یک بازارچه در طبقه فوقانی مصلی فعالیت دارد ولی برای برپایی یک بازارچه دیگر هم اقدام خواهیم کرد.

وی درباره حمایتی های صورت گرفته برای راه اندازی این بازارچه‌ها، ادامه داد: در حوزه تأمین و تولید ملزومات زیست عفیفانه، جانمایی و تهیه مکان با همکاری شهرداری‌ها و اعطای تسهیلات حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: پیش بینی ما بر این است که راه اندازی این بازارچه‌ها با استقبال خوب مردم خراسان جنوبی همراه شود.

زمزم گفت: در حوزه مد و لباس افراد زیادی در خراسان جنوبی فعالیت دارند که برخی از آنان با سازمان صمت و تعدادی از آنان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بخش کنسولی نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها