شکوه حضور مردم خراسان جنوبی در یوم الله ۱۳ آبان ماه+ عکس

مردم استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند امروز درحضور تماشایی و شکوهی ماندگار در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه به نمایش گذاشتند.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، ساعت به وقت عاشقی و دلدادگی یک ملت است، مردمانی که از همان ساعات ابتدایی صبح روز جمعه خود را به صفوف راهپیمایی ۱۳ آبان ماه رساندند تا امسال این مراسم را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنتد.

سرزمین کویری خراسان جنوبی که در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حضورپیدا میکنند امروز هم مانند همبشه از همان ساعات ابتدایی صبح در مراسم راهپیمایی حضور بهم رساندند.

در این آیین ضد استکباری مردم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

امروز حضور با شکوه مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی ۱۳ ابان ماه جشن بزرگ، نمایش ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران خواهد شد ، این روز در حافظه تاریخی ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نقطه عطفی برای سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب است. ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در برگیرنده سه واقعه تاریخی شامل تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۴۲ به جرم دفاع از استقلال کشور و عزت ایرانیان در مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان آگاه و انقلابی در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم منفور ستمشاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۱۳۵۸ می‌باشد که در هر سه رویداد هوشیاری، بصیرت، مبارزه با استعمار و استکبار مشهود است.

بیشتر بخوانید   شیره‌پزی انگور خراسان جنوبی در فهرست میراث ناملموس (معنوی) کشور ثبت شد

این مراسم هم اکنون با حضور اقشار مختلف مردم مسئولان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در حال برگزاری است‌

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها