ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان هدف اصلی صنعت برق خراسان جنوبی است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان هدف اصلی صنعت برق در استان است.

به گزارش “پیام خاوران”، صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان درمیان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، مسعود بخشایی به عنوان مدیر جدید مدیریت توزیع برق شهرستان درمیان معرفی و از زحمات مهدی ترابی مدیر سابق قدردانی شد.

مهدی دادگر، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این جلسه به خدمات و برنامه‌های شرکت برق در  شهرستان درمیان اشاره کرد و گفت: برق رسانی به تمام روستاهای شهرستان، تامین پنل خورشیدی عشایر، مجهز شدن شهرستان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک و توسعه و اصلاح شبکه‌های برق از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه برق با کیفیت و پایدار به مردم شریف منطقه درمیان است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ارائه خدمت به مشترکین در کمترین زمان ممکن و بهترین شکل را از اهداف اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: تمام مدیران و پرسنل شاغل در صنعت برق باید برای تحقق این هدف برنامه ریزی و تمام تلاش خود را به کار ببندند.

فرماندار شهرستان درمیان نیز در این مراسم خدمت به خلق را بالاترین افتخار برای مسئولین و مدیران دانست و افزود: همه ما در هر پست و مقام که قرار داریم باید در مقابل خدا و مردم پاسخگو بوده و در مقابل بیت المال حساسیت داشته باشیم.

فرجامی‌فرد خدمات صورت گرفته در حوزه برق در این شهرستان را بی نظیر عنوان کرد و گفت: گذر از تابستان امسال بدون هیچ گونه خاموشی نشان دهنده تلاش‌ها و برنامه‌های خوب شرکت توزیع برق در استان و شهرستان است.

بیشتر بخوانید   زیرساخت های لازم در صنعت برق خراسان جنوبی فراهم است

وی با اشاره به خدمات ارزنده مدیریت توزیع برق شهرستان درمیان از ترابی مدیر سابق این مدیریت تقدیر و اظهار داشت: شرکت برق از جمله شرکت‌های سرآمد در شهرستان درمیان بوده و قطعا با حضور مدیریت جدید، مانند همیشه شاهد ارائه خدمات عالی به مردم شریف این خطه خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها