حفظ وحدت و نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و انقلابی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: حفظ وحدت و همدلی و نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و انقلابی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش  “پیام خاوران“، ابوالفضل نوفرستی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز خانواده شهدا و ایثارگران با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تا امروز ماندگار مانده است و اقشار مختلف مردم و مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید در قبال خون شهدا احساس مسئولیت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ است که نور امید را در دل‌های مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مهم‌ترین دستاورد خون پاک شهیدان است افزود: حفظ وحدت و همدلی و نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و انقلابی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

نوفرستی گفت: اتحاد، وحدت، همدلی مردم با رزمندگان، تبعیت از ولایت ‌فقیه و نیت خالص رزمندگان در دفاع از دین اسلام رمز پیروزی دفاع مقدس بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به چاپ کتاب کرامات شهدای خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: طبق قولی که داده بودیم با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، نویسنده کتاب مشخص و تهیه مطالب کلید خورده و مقرر شده کار به صورت اجرایی پیش برود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به دغدغه آیت‌الله عبادی درباره مزار شهدای راه فضیلت بیرجند (آرامگاه دو فقیه عالی مقام و مشاهیر شیعه به نام‌های سیدغلامرضا بیرجندی و پسرش سیدعلی بیرجندی) گفت: جلسه‌ای با دستگاه‌های مرتبط در استانداری و شهرداری برگزار شد و مصوب شد که بازسازی و توسعه مزار شهدای راه فضیلت در خور شأن این شهدا انجام شود.

بیشتر بخوانید   ابلاغ471میلیارد تومان اعتبارهزینه ای به خراسان جنوبی/اعتبارات 23 دستگاه اجرائی مشمول اعتبارات هزینه ای استان توزیع شد

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها