آزادی 8 زندانی دارای فرزند معلول در خراسان جنوبی

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت:با همکاری دستگاه قضایی و انجمن حمایت از زندانیان بیرجند زمینه آزادی 8 زندانی دارای فرزند معلول فراهم شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید آذرمهری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری دستگاه قضایی و انجمن حمایت زندانیان بیرجند پرونده 35 زندانی دارای معلول با حضور دادستان مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سلامت،اصلاح و تربیت ستاداداره کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: با همکاری دادستان مرکز استان 8 زندانی که فرزند معلول داشتند به کانون گرم خانواده بازگشتند و 4 زندانی دیگر با همکاری انجمن حمایت زندانیان بیرجند بعد از سپری کردن مراحل قانونی پابند الکترونیک دریافت می‌کنند.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند نیز اظهار داشت: از ابتدی امسال تاکنون با همت خیرین  مبلغ 9 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به انجمن حمایت کمک که منجر به آزادی 35 زندانی نیز شده است.

اسماعیل زاده افزود: 26 پرونده دیگر در حال بررسی است که برای آزادی این تعداد بیش از یک میلیارد تومان نیازمندیم که با کمک خیرین و نگاه ویژه مسئولان قضایی در دهه اول فاطمیه زمینه آزادی آن‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند : مسئولان و رسانه ها در خصوص نقشه دشمن شفاف سازی کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها