ورزشکاران دارای معلولیت به صورت ویژه حمایت می‌شوند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران دارای معلولیت و با توانایی‌های خاص مورد حمایت ویژه اداره کل قرار دارند. 

به گزارش  “پیام خاوران“، محمدحسین خسروی صبح امروز در آیین استقبال از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای خراسان جنوبی در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور اظهار داشت: ورزشکاران دارای معلولیت مورد حمایت ویژه اداره کل قرار دارند.

وی تصریح کرد: به عنوان متولی اصلی ورزش در استان از تمامی ورزشکاران نابینا و کم بینا در حد توان حمایت کرده‌ایم و علاوه بر مسئولیت اداری به عنوان یک مسئولیت اجتماعی نیز، خود را موظف به حمایت از ورزشکاران با توانایی خاص می‌دانیم و بر همین اساس از تمامی ورزشکاران این حوزه به صورت ویژه حمایت داشته و در آینده هم خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از ورزشکاران روشندل تصریح کرد: در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان از هیئت نابینایان و کم بینایان استان حمایت‌های فنی و اعتباری لازم را انجام داده‌ایم و در تمامی اعزام‌های کشوری، رویدادهای استانی و جشنواره‌ها پشتیبانی اعتباری را انجام داده و در اعزام اخیر کاروان روشندلان استان به مسابقات قهرمانی کشور در بابلسر، علیرغم محدودیت‌ها مینی بوس را در اختیار این عزیزان قرار داده ‌ایم تا با توجه به شرایط خاصی که دارند مشکلات تردد نداشته باشند.

خسروی با تشکر از ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی استان که نسبت به این عزیزان (ورزشکاران با توانایی‌های خاص)  تکلیف دارند در این راه کمک کار مجموعه ورزش و جوانان باشند تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های آنان را رفع کنیم.

در ادامه این مراسم ورزشکاران مدال آور تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید   جریمه ۸۸ میلیونی حمل‌کننده غیر مجاز اقلام بهداشتی در فردوس

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها