شناسایی عامل تهدید زن و شوهر جوان در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی فردی که به زن و شوهری جوان در فضای مجازی توهین کرده و همچنین آنها را تهدید کرده بود، خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ قدرت الوانی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردی جوان به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکوائیه عنوان داشت از حدود یکسال پیش شخصی از طریق یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای من و همسرم با ارسال پیام‌های توهین آمیز ایجاد مزاحمت کرذ و گاهی اوقات ما را تهدید نیز می‌کند که این موضوع سبب شده آرامش من و خانواده‌ام دچار آسیب شود.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی افزود: با بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فرد مزاحم خانمی جوان است که متهم با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار شد.

الوانی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شد اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس فتا به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی را پذیرفت که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی خاطر‌نشان کرد :کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند همان گونه که حرف‌های توهین آمیز و تهدید افراد در فضای حقیقی جرم است اهانت و تهدید افراد در فضای مجازی نیز جرم بوده و قابل رسیدگی در محاکم قضائی کشور است.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار، حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند و همچنین شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مربوط به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید   اشتغال مکمل برای بهبود معیشت عشایر ایجاد شود

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها