پاسخگویی به نیازها و انتظارات مردم هدف اصلی دولت است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: توجه، تمرکز و حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مردم هدف اصلی دولت است.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید جهانشاهی در رابطه با استقرار میز خدمت در سطح استان گفت: همزمان با سومین سفر دولت سیزدهم به خراسان جنوبی که با هدف بررسی مصوبات سفر قبلی و شناسایی مسایل و مشکلات موجود و تلاش برای حل آن‌ها صورت گرفت؛ میز ارتباطات مردمی به منظور بررسی درخواست ها و مشکلات همشهریان، با حضور قاسم علی اکبری، مشاور امور ایثارگران و محمد ابوئی مهریزی، مدیرکل امور مجلس و استانهای سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان نمایندگان تام الاختیار، در بازه ی زمانی سه روزه ؛ در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دایر شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی افزود: در طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آذرماه جاری، این فرصت برای مراجعین فراهم شد تا به صورت حضوری هرگونه درخواست، شکوائیه، پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه اداری و استخدامی ارائه و مطالبات خود را پیگیری کنند.

جهانشاهی گفت: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی مطلوب اعم از مکاتبه با دستگاه های اجرایی، نصب بنر در سطح شهر، ارسال اطلاعیه از طریق پیام رسان های داخلی ، اطلاع رسانی در پورتال سازمان و… استقبال بسیار مطلوبی از سوی هم استانی های عزیز از میز ارتباطات مردمی این سازمان بعمل آمد.

نماینده تام الاختیار سازمان برنامه و بودجه کشور در استان اظهار داشت: در این مدت ۲۹۲ مورد درخواست، در سامانه سامد ثبت شد که بیشترین درخواست ها بر اساس بررسی انجام شده به ترتیب درخصوص: تبدیل وضعیت استخدام، آزمون های استخدامی، انتقال محل خدمت و حقوق و مزایا؛ و بیشترین شکایات نیز به ترتیب مربوط به اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پرشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند بوده است.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: گسترش فرهنگ تعاون سبب نوآوری می‌شود

وی اظهار داشت: استقرار میزخدمت بخشی از تکالیف منشور حقوق شهروندی و از مسائل مهم اخلاق حرفه ای در مدیریت و اداره بخش عمومی است.

جهانشاهی گفت: در راستای تحقق اهداف بنیادی، اولین گام اساسی درک ارزش انسانی مراجعه کنندگان و تلاش برای حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی به شمار می رود و تمامی تلاش مسئولین درخصوص رفع تبعيض و ايجاد نظامي پاسخگو و كارآمد، ارزش پیدا می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی تاکید کرد: توجه، تمرکز و حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات آنها هدف اصلی دولت می باشد.

وی تصریح کرد: استقرار میز ارتباطات مردمی و نشست های برگزار شده در آستانه سفر با خیر و برکت رییس محترم جمهور به خراسان جنوبی، موجب شد تا مردم استان راه ارتباطی مناسبی برای رفع مشکلات و ابراز دغدغه های خود با مسئولین بالارتبه کشوری را داشته باشند، که به طور قطع در کیفیت سفر رییس دولت سیزدهم به استان تاثیرگذار بوده است و بیش از همیشه موجب محبوبیت و اعتماد مردم به دولت و خدمتگذاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها