حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در میز ارتباط مردمی صنعت آب و برق استان

در حاشیه سفر ریاست جمهور و هیئت همراه به استان خراسان جنوبی، میز ارتباط مردمی صنعت آب و برق استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو به مدت ۳ روز دایر شد.

به گزارش “پیام خاوران” راضیه طیبی‌نژاد رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان و همکاران را از برنامه های این میز خدمت عنوان کرد و اظهار داشت: میز ارتباط مردمی با حضور خانم کارگر نجفی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در استان خراسان جنوبی به مدت ۳ روز همزمان با سفر ریاست محترم جمهور دایر شد.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق استان ارتباط چهره به چهره با مسئولین و رسیدگی فوری به درخواست‌های مردمی را از اهداف میز ارتباط مردمی صنعت آب و برق دانست و افزود: مجید برنگی مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی توانیر رسیدگی به درخواست های مردمی در حوزه برق را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: با توجه به سفر نمایندگان دفتر بازرسی وزارت نیرو و شرکت توانیر به خراسان جنوبی به طور همزمان نمایندگانی از آن وزارتخانه برای رسیدگی به درخواست های همکاران در حوزه منابع انسانی و پرسنلی نیز حضور داشتند که در فضایی کاملا بی واسطه مشکلات مربوط به پرسنل مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

طیبی نژاد از تشکیل تیم ویژه به منظور ثبت درخواست ها در سامانه ارتباطی مردم و دولت (۱۱۱) و پیگیری این درخواست ها خبر داد و گفت: با تشکیل تیم ویژه در شرکت برق استان تمام درخواست ها و مشکلات شهروندان به سرعت رسیدگی و در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   صدور 1565 پایگاه مجوز دار جمع آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی/زکات فطریه تنهابه صندوق‌های دارای مجوز پرداخت شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها