شبکه‌ برق ۲۱۷ روستای خراسان جنوبی بهسازی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح بهارستان و از محل اعتبارات عوارض و به منظور نگهداری شبکه‌های برق روستایی استان طرح بهسازی شبکه‌های برق داخل و خارج ۲۱۷ روستا انجام می‌شود.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، مهدی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح بهسازی شبکه‌های برق در ۲۱۷ روستای استان خبر داد و اظهار داشت: طرح بهسازی شبکه‌های برق روستایی از محل ظرفیت‌های قانون بودجه ۱۴۰۱ و به منظور جایگزینی تیرهای فرسوده، جابه جایی شبکه‌های در معبر و رفع حریم اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و رفع افت ولتاژ شبکه‌ها را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: برای اجرای این طرح، ۲۱٫۵۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶۴٫۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۵۶ دستگاه ترانس احداث و در حال اجرا است.

وی اجرای این طرح به منظور نگهداری شبکه‌های برق و ارائه برق پایدار و باکیفیت به قشر زحمتکش روستایی را ضروری دانست و گفت: با انجام بهسازی شبکه‌های برق داخل و خارج روستا ۲ هزار و ۳۲۱ مورد تیر تعویض و ۱۵۰۰ عدد چراغ گازی به LED تبدیل شده است.

دادگر برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، تامین پنل خورشیدی قابل حمل عشایر و توسعه شبکه برق روستایی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در شرکت برق استان با هدف خدمت‌رسانی به روستاییان و عشایر سختکوش استان عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون در راستای طرح بهسازی شبکه های برق روستایی ۲۰ کیلومتر شبکه روشنایی احداث و در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبار و حمایت‌های استانی و کشوری، خدمت‌رسانی به مردم استان همچون گذشته ادامه یابد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گذر از تابستان ۱۴۰۱ درخراسان جنوبی بدون خاموشی/۱۵۷هزار مشترک خانگی 1.9 میلیارد تومان پاداش گرفتند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها