۹۸ اخطار قطع گاز برای مشترکین بد مصرف خراسان جنوبی صادر شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از صدور ۹۸ مورد اخطار قطع گاز در سطح استان به مشترکین بد مصرف خبر داد و گفت: گاز ۱۷ مشترک بد مصرف در سطح استان قطع شده است

به گزارش“پیام خاوران” ، رحمان محمودی صبح امروز با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح پایش دما در استان خراسان جنوبی تاکنون ۳ هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی جهت پایش دمای ادارات در استان انجام شده است.

وی با اشاره به گذشت ۱۱۵ روز از آغاز طرح پایش دما در سالجاری افزود: تاکنون در استان خراسان جنوبی ۹۸ مورد اخطار قطع گاز به دلیل عدم رعایت دمای رفاه صادر و همچنین گاز ۱۷ مشترک بد مصرف در سطح استان قطع شده است.

محمودی افزود: مطابق اطلاع رسانی‌های گسترده قبلی تمام ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مساجد و مدارس موظف هستند تا دستور العمل بخشنامه معاون محترم اول رئیس جمهور، مبنی بر صرفه جویی و مصرف ایمن گاز طبیعی، دمای فضاهای داخلی را رعایت کنند و در صورت مشاهده خلاف این بخشنامه پس از اطلاع مورد مربوطه به استانداری در صورت تکرار گاز آن مجموعه قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به ماندگاری برودت هوا در کشور و استان طی هفته جاری تاکید کرد: با توجه به مصرف بالای بخش خانگی از مشترکین گرامی تقاضامندیم تا با رعایت دمای رفاه (۱۸ الی ۲۱ درجه سانتی گراد) و رعایت دقیق موارد مرتبط با کاهش مصرف، شرکت گاز در عبور از فصل سرد سال یاری کنند.

وی با تشکر از همراهی مشترکین گاز طبیعی در صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی افزود: طرح پایش دما تا اطلاع ثانوی در تمامی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به صورت روزانه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید   افزایش مصرف گاز ال پی جی در خراسان جنوبی

محمودی با اشاره به مصرف یک میلیارد و ۴۹۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از ابتدای امسال و افزایش ۱۰ درصدی مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در استان خبر داد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده  که نسبت به مقدار مصرف روز گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها