گواهی سلامت مدیران کاروان‌های خراسان جنوبی صادر شد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آغاز عملیات حج سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تا کنون ۳۱ گواهی صحت و سلامت برای مدیران کاروان‌های حج تمتع صادر شده است.

به گزارش “پیام خاوران” مجید رضا لطیفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات حج سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در ابتدای امر معاینات متقاضیان مدیریت کاروان‌ها در دستور کار قرار گرفته تا روند شکل گیری کاروان‌های استان و متعاقب آن ثبت نام زائرین تسهیل شود.

وی با بیان اینکه صحت و سلامت مدیران کاروان های حج از اهمیت بسزایی برخوردار است افزود: تمامی معاینات در زمینه این عزیزان با دقت و حساسیت خاصی صورت گرفته است.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۴ نفر از متقاضیان مدیریت کاروا‌ های حج ۱۴۰۲ برای اخذ تاییدیه صحت و سلامت جسمانی توسط حج و زیارت به نمایندگی مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی معرفی شده‌اند گفت: از مجموع افراد معرفی شده، تاکنون تعداد ۳۱ نفر گواهی صحت و سلامت دریافت کرده‌اند.

لطیفی با اشاره به اینکه برای این افراد بر اساس دستورالعمل صادره آزمایشات، نوار قلب، عکس قفسه سینه و … درخواست شده است گفت: پس از انجام معاینات و آزمایش‌ها در صورت تایید، گواهی سلامت صادر می ‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: روحیه جهادی در بدنه دستگاه‌ها تقویت شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها