هشدار آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب

مدیرعامل شرکت‌ آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به برودت هوا و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال ترکیدگی لوله‌های رو باز و کنتورهای آب از مردم خواست نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب برای عایق‌بندی کنتورها اقدام کنند.

به گزارش “پیام خاوران” حسین امامی با اشاره به برودت هوا و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال ترکیدگی لوله‌های رو باز و کنتورهای آب اظهار داشت: نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‌های روباز از یخ‌زدگی در فصل زمستان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات در فصل زمستان ضروری و به عهده مشترکین است.

مدیرعامل شرکت‌ آب و فاضلاب خراسان جنوبی از مردم درخواست کرد نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب از جمله پشم شیشه، موکت و گونی و … برای عایق‌بندی کنتورها و لوله‌های روباز اقدام کنند.

وی افزود: مشترکین باید در زمان بروز یخبندان از اقداماتی از قبیل ریختن آب جوش بر روی کنتور، که موجب ترکیدگی لوله‌ها و کنتور خواهد شد و باز گذاشتن شیر آب که موجب هدر رفت آب آشامیدنی و افزایش میزان قبوض آب بهای مصرفی مشترکین خواهد شد جداً خودداری کنند.

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی سئوالات و راهنمایی هم استانی‌ها است و از مشترکان تقاضا می‌شود در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:مشکلات کارخانه قند قهستان پیگیری می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها