قدرت دفاعی نیروی مسلح مانع از مقابله نظامی دشمن می‌شود

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران مستکبران و زورگویان را به زانو درآورده و دیگر هیچ کشوری جرأت مقابله نظامی با ایران را ندارد.

به گزارش “پیام خاوران“، امیر جلیل شاطری صبح امروز در نشست خبری ستاد بزرگذاشت دهه فجر اظهار داشت: در برنامه‌های گرامی داشت پیروزی انقلاب باید ثابت کنیم تمام ملت ایران هنوز بر آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و این برنامه‌ها باید باشکوه تمام برگزار شود و وحدت را باید در هه فجر به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در محکومیت اهانت به قرآن و اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه، اجرای رژه موتوری در سطح شهر به مناسبت ورود امام، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، نور افشانی در ۲۲بهمن همراه با گلبانگ الله اکبر در امامزادگان باقریه توسط قرارگاه عملیاتی ارتش صورت می‌گیرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه امروز ما را به هدف نزدیک می‌کند یاد شهدا و گرامیداشت خانواده شهدا است که در این راستا به خانواده‌های آنها سرکشی صورت خواهد شد.

شاطری با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ۹۶۰ نفر شهید، جانباز و آزاده است گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو هشت ارتش برتر جهان به لحاظ قدرت، دانش و نیرو است.

وی افزود: امروز ارتش برای تولید و ساخت تجهیزات متکی به توان داخلی است و نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران مستکبران و زورگویان را به زانو درآورده و دیگر هیچ کشوری جرأت مقابله نظامی با ایران را ندارد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی بیان کرد: امروزه برقراری امنیت داخلی، حضور پرقدرت در عرصه دریا و فضا و ارتقای توان رزم و قدرت دفاعی از اولویت‌های ما است.

بیشتر بخوانید   محافظ شهید فخری زاده را بیشتر بشناسید+ عکس

شاطری بیان کرد: در زلزله سرپل زهاب جز اولین نفرات بودیم و اگر حضور به موقع ارتش و سایر نیروهای مسلح نبود باتوجه به بافت جمعیتی این منطقه، کشور دچار ضایعه بزرگی می‌شد و بحث محرومیت زدایی مختص به زمان و مکان نیست و ارتش در این کارهای خواهانه همیشه پیش قدم است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها