هزینه ۱۱ میلیارد تومانی برای ترمیم و اصلاح شبکه‌های فرسوده برق روستایی شهرستان فردوس

فرماندار فردوس گفت: برای ترمیم و اصلاح شبکه‌های فرسوده روستایی، تیرگذاری و روشنایی معابر روستایی در مجموع ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده که در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“مهدی روشن پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر، با بیان اینکه ۱۶ پروژه، جزو پروژه‌های شاخص شهرستان است افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های اشتغال، مسکن و تامین زیرساخت‌ها است و از اولویت‌های اصلی شهرستان است.

وی اظهار داشت افتتاح بازار بزرگ شهروند، دارالقرآن باغستان، ساختمان کلانتری مرکزی شهرستان ساختمان پلیس راه از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان فردوس گفت: کارخانه آرد زرین فردوس با پیگیری‌های صورت گرفته و مقدماتی که فراهم شده، در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

روشن افزود: آغاز عملیات ساخت واحدهای فاز اول طرح نهضت ملی مسکن و آماده سازی سایت ۷۵ هکتاری در شهر فردوس و ساخت واحدهای سایت ۳۵  هکتاری شهری اسلامیه در حوزه مسکن، گازرسانی به واحدهای صنعتی و چند مجموعه تولیدی پروژه‌هایی است که در این ایام افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ تامین زیرساخت‌ها در حوزه برق، گفت: ترمیم و اصلاح شبکه‌های فرسوده روستایی، تیرگذاری و روشنایی معابر روستایی که در مجموع ۱۱ میلیارد تومان هزینه در بر داشته و در تامین زیرساخت‌ها بسیار مهم است، در این ایام افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان فردوس با تاکید بر اینکه در بحث زیرساخت‌ها، نگاه به روستاها به عنوان یک اولویت در پروژه‌ها مدنظر قرارگرفته است افزود: مرمت و بازسازی قنوات، آسفالت معابری روستایی، مسکن مددجویان از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

روشن گفت: در موضوع استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی که در شهرستان بیشتر به آن توجه شده نمایشگاه تولیدات خانگی و جشنواره روستایی و عشایری روستای کجه در این ایام برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید   فرصت ها و مزیت های بازارچه های مرزی خراسان جنوبی مورد توجه باشد

وی افزود: در این ایام همچنین برنامه‌های فرهنگی و تبیینی با محوریت امام جمعه شهرستان و اعضای ستاد دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار شهرستان فردوس،  برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در بازه ۴۴ ساله بهار انقلاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهاد تبیین با حضور اساتید کشوری، برپایی میزهای خدمت در شهر و روستاها، برگزاری جنگ‌های شادی، همایش دختران انقلاب، حرکت کاروان شادی در روستاها و نیز حضور مربیان قرآنی کشوری در شهرستان و برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآنی از برنامه‌های فرهنگی ایام دهه مبارک فجر در شهرستان عنوان کرد.

روشن اضافه کرد: از برترین‌های حوزه‌های مختلف در قالب اجرای فرهنگ تشکر طی مراسمی تجلیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان فردوس به پروژه سالن ورزشی دو هزار متری با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، آغاز عملیات اجرایی حوزه معادن، دانشکده پیراپزشکی و ساختمان دادگستری به عنوان پروژه‌هایی که در آینده نزدیک افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد، نام برد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها