رمز پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: رمز پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت صبح امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: طی چهل و چهار سال ایران اسلامی اتفاقات بسیاری تجربه کرده و استوار مانده است.

وی گفت: “ایران استوار و 44 سال افتخار” شعار زیبا و برازنده دهه فجر امسال است و تاکنون اتاق‌های فکر دشمن به ویژه آمریکا تشکیل شد تا بتوانند جلوی پیشرفت ایران بگیرند، اما نتوانستند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: دنیا منتظر است ببیند عاقبت جهان کفر با سرکردگی آمریکا و جهان اسلام با محوریت ایران چه می‌شود و کدام از این دو کم می‌آورند.

قناعت تصریح کرد: آمریکا که برخی چهره‌ها و سلبریتی‌ها را جذب کرده تا برعلیه آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنند و شعار دهند که بتوانند نظام را سرنگون کنند و ایران از آرمان‌های خود دست بکشد.

وی ادامه داد: می‌خواهند فلسطین و یمن و سوریه را چند تیکه کنند و بگویند به ایران چه ربطی دارد اما نیروهای مسلح و جوانان مملکت نگذاشتند و هر سال شاهد نزدیک‌تر شدن تقابل ایران و آمریکا هستیم و جوامع جهانی این تقابل را دنبال می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان هر نقشه‌ای در ذهن داشتند انجام دادند و نتیجه این خباثت‌ها اکنون چه شده است و ما عین الاسد و پهپاد چند صد میلیاردی آنها را می‌زنیم اما جرات ندارند چیزی بگویند.

قناعت اظهار داشت: دشمن تا این لحظه موفق به سرنگونی و انحراف نظام نشده و به طور قطع عوامل مختلفی وجود دارد؛ رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی و وحدت و یکپارچگی مسلمانان، رابطه امام و امت و رهبری است.

بیشتر بخوانید   بهره‌برداری از مسکن اقشار کم‌درآمد در خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تمام امور کشور تسلط دارند و فرد آگاه و حکیم و زیرک و اهل مطالعه هستند گفت: اگرچه دشمن ضرباتی زدند و زحمات ما زیاد شده اما موفق نبودند و مردم پشت نظام هستند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ایران اقوام مختلف در خود جای داده و دشمن امروز به دنبال جنگ ترکیبی است تا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند و به دنبال تجزیه کردستان بودند.

قناعت بیان کرد: باید توسعه و پیشرفت‌ها به زبان‌ها و سلایق مختلف گفته شود و جوانان این پیشرفت‌ها را ببینند و امروز مثل گذشته کسی که قدرتمنده بوده پیروز نیست بلکه هر کسی مقاوم‌تر است پیروزتر است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نوک حمله و شعارهای دشمن به سمت رهبری است و ما باید توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد که طرح‌ها و برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر موفق باشد و به سربلندی نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/106

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها