اعضای شورای قضایی استان خراسان جنوبی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، مدیرکل زندان‌ها و اعضای شورای قضایی استان امروز همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند با  آرمان‌های شهدا، امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش “پیام خاوران” رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق اعضای شورای قضایی استان با شهدا اظهار داشت: هدف‌ از حضور ما تجدید میثاق با شهدا است و اینکه یادمان نرفته اگر این امنیت، آسایش، رفاه، سربلندی و عزت را داریم از برکت خون شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود: ما خادمین نظام و مردم عهد می‌بندیم که هرگز سنگر شهدا خالی نماند و با خدمت بی منت این سنگر را پر کنیم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که ماه‌های اخیر رخ داد به علت نبود شناخت از طاغوت بود. اسرائیل، آمریکا و سلطنت طلب‌ها دسیسه ناامیدی را ترویج دادند و سپس با ایجاد یک جنگ ترکیبی رسانه‌ای قصد براندازی نظام را داشتند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی عنوان کرد: مردم با انقلاب و حجاب مشکلی ندارند چون طرفدار این دو مقوله هستند و همین بصیرت افزایی آحاد جامعه طراحی جنگ ترکیبی دشمنان را شکست داد.

وی تاکید کرد: امام (ره) دنبال این بودند که صلح، آزادی، استقلال، کرامت، آرامش و تامین دین و دنیای همه را با احکام نورانی اسلام تامین کنند.

در پایان این مراسم اعضای شورای‌قضایی و کارکنان زندان‌های استان گلزار شهدای بیرجند را گلباران و عطرافشانی کردند.

انتهای خبر/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جوانان و آینده سازان ایران باید متفکر و میهن پرست تربیت شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها