پیام مدیرعامل شرکت توزيع نيروی برق خراسان جنوبی بمناسبت چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش “ پیام خاوران ”  متن پیام تبریک مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است.

 

به نام اعظمی که عظیمی چون خمینی آفرید

                      سحرم دولت بیدار به بالین آمد                                 گفت: «برخیز که آن خسرو شیرین آمد

               قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام                 تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

 

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود.

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.

این سربلندی را شادمانه پاس بداریم و برای ادامه مسیر پیروزی و تداوم پایداری بر بستر آرمان های والای انقلاب اسلامی هم پیمان شویم ، فرصت را مغتنم می شمارم و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را ملت بزرگ ایران وهمکاران پرتلاش ووالاهمت وخانواده بزرگ صنعت برق خراسان جنوبی تبریک می گویم .

بدون شک فعالیت های عظیم و دستاوردهای سترگ صنعت برق ایران وخراسان جنوبی در ٤٤ سال گذشته در فراهم آوردن نعمت برق بعنوان زیر بنای توسعه و پیشرفت و خودکفایی همه‌جانبه در این صنعت زیربنایی، نام نیکی از توانمندی متخصصین و تلاشگران صنعت برق در ایران اسلامی به جای نهاده است.

بیشتر بخوانید   مصرف برق 800 مشترک اداری خراسان جنوبی از راه دور کنترل می‌شود

اینجانب ضمن عرض تبریک این دهه به پیشگاه ملت بزرگ ایران و مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، امید دارم آحاد ملت ایران بتوانند رهروی نیکو در مسیر انقلاب اسلامی باشند.

 

مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها